Witajcie! W końcu u mnie jakoś powoli się układa. Z czego jestem ogromnie zadowolona. Chciałabym, żeby w końcu te wszystkie kłótnie i niewyjaśnione sytuacje znikły. Miejmy nadzieję, że za niedługo to się stanie. A dzisiaj wpadłam na pomysł, że pokażę wam kilka wzorków paznokci. Oczywiście nie moich. Ale takich, które mi się podobają. Dodam jeszcze filmik, który pokazuje jak zrobić ładne wzorki. To przechodźmy do notki. 
 Myślę, że są to jedne z najładniej wykonanych paznokci jakie kiedykolwiek widziałam. Uwielbiam takie wzory, a najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie przedostatnie. :) Pazurki nie są za kolorowe i co ważne dla mnie błyszczą się. Uwielbiam rzeczy, które się błyszczą! Niestety ja nie mam za długich paznokci, bo po prostu muszę się przyznać ale niestety jestem nałogowym obgryzaczem ich! Ciągle staram się zaprzestać, ale stres robi swoje. Nawet z nudów czasem obgryzam. Macie jakieś sposoby na to? :) 

 Bardzo podobają mi się te paznokcie! Może jak zakupię odpowiednie rzeczy do robienia paznokci to pokażę wam jak wyszły mi je z instrukcją tej dziewczyny. Jak myślicie ile taki zestaw kosztuje? Mam ochotę zaopatrzyć się w niego w urodziny. :) Jeśli oczywiście rodzice mi go kupią. No i generalnie to wszystko na dzisiaj, do zobaczenia następnym razem! :* 

2 comments:

  1. śliczne pazurki 1 i 3 najlepsze : )

    ReplyDelete
  2. kiedy następny post nie mogę sie doczekać !

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.