Witajcie ponownie! :) Dość długo nie pisałam, ale w końcu znalazłam czas na napisanie tej notki. U mnie bardzo dobrze, tylko niestety jest mnóstwo pracy domowej! I niestety czasu brak na cokolwiek. Zwłaszcza, że naciskają na nas gdyż za niedługo testy gimnazjalne. Oj.. coś czuję że nie dam rady. :( Bo jestem totalna noga z przedmiotów ścisłych. No ale trzymam kciuki, że będzie dobrze! :) 
Dzisiaj pomalowałam sobie moje okropne paznokcie :D
Classics Charming Nail Color (58) 
A dzisiaj wieczór spędzam przy :  

 I oczywiście ja na koniec. ;D 



4 comments:

  1. zapraszam do mnie :
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/
    fajny blog :)

    ReplyDelete
  2. oreo haha .. to mnie powaliło u nas mówi się na to oreo ! przekręć . poliż i wsadź do d... nie będę tego mówić fajnie wyszłaś :*

    ReplyDelete
  3. Kurczę! Muszę spróbować to oreo.

    Powodzenia na teście gimnazjalnym!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.