Witajcie Moi Drodzy!
Jak widać nawet sporo czasu nie pisałam. :) A wszystko przez to, że jest mnóstwo nauki w szkole. A jeszcze muszę poświęcić czas dla moich najbliższych. Dlatego też gdy już wszystko, prawie wszystko mam pozałatwiane mam trochę czasu dla was! Jeśli chodzi o mnie to u mnie dni mijają spokojnie i pogodnie. :) Mam nadzieję, że będzie więcej takich chwil. ♥ A dzisiaj chciałam poruszyć temat butów na obcasie, a dokładnie butów nike. 


Moim skromnym zdaniem, te buty są przeznaczone dla ludzi z poczuciem stylu. Bo wiadomo, że nie do wszystkiego takie buty pasują. Mi generalnie bardzo się podobają. ale niestety brak funduszy i dostępu do nich robi swoje. Gdyż jeszcze nie spotkałam się z nimi na półkach sklepowych. Jak myślicie w jakim zestawieniu z ubraniami najbardziej by pasowały? Jestem ciekawa waszych opinii, gdyż nie wiem czy kupić takie buciki. 
Buty te są produkowane w różnych kolorach, jeśli chcielibyście zobaczyć więcej wystarczy, że wpiszecie sobie w google: Nike Dunk – High Heels. Niestety żaden z innych kolorów nie przypadł mi do gustu jak ten. Uwielbiam nosić rzeczy, które są widoczne! A myślę, że za takimi butami to każdy by się oglądał. Chociaż w sumie jeśli piszą, że te buty są bardzo wygodne to również dobrze by było kupić jakimś w bardziej oficjalnym kolorze, na większe wyjścia. Ja chyba tylko poczekam do tego czasu, aż te buty wejdą na sklepowe półki w Polsce. No chyba, że już ktoś je gdzieś widział, bo ja niestety nie. Jeśli wiecie w jakiej mniej więcej cenie były, również by mi było miło jakby ktoś napisał. Z góry wam dziękuję. No i to chyba wszystko co chciałam napisać na temat tych butów. Notka, może krótka ale treściwa. Do zobaczenia za niedługo! :* 


1 comment:

  1. Hm. Nie przepadam za Nike, a już napewno nie widzę tej marki na obcasach. Jeżeli zakładać takie buty, to tylko do wąskich rurek i jakiegoś żakietu, mogą wtedy ciekawie rozweselić smutną stylizację.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.