Witajcie!
Postanowiłam, że nam tym blogu nie będzie pisany tylko mój pamiętnik. Ale również będę dodawała różne dodatki na bloga, oczywiście mojego wykonania. Prowadzę jeszcze na innej strona bloga z dodatkami. Więc w razie nie jasności jeśli znajdziecie na owym blogu moje dodatki, to się nie przejmujcie. :)  W sumie sama jeszcze nie wiem jakie dodać, więc postanowiłam że zrobię sondę.

SONDA 

Mam nadzieję, że ktoś z was jednak wybierze coś z sondy. A na dzisiaj z innego (mojego) bloga mam 3 ikony walentynkowe. Pomijając to, że zostały one zrobione na konkurs. :) Bardzo mi się podobają i chciałabym od was usłyszeć co o nich sądzicie.
 
Mi to chyba najbardziej podoba się ikona pierwsza. :) W sumie nie wiem czemu, ale jest taka inna. :D Tak gadam bzdury macie racje. :P Muszę się wam pochwalić moim nowym nabytkiem jakim jest moja mp4! :D 
Dobra to wszystko na dzisiaj. Buźka. ;*

 

2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.