Jestem wykończona wszystkim! Nie mam ochoty na nic. Chcę iść spać !! Niestety nie mogę, bo czeka mnie rozmowa z moim chłopakiem. Mam nadzieję, że ogarnę się co do moich słów. Tak bardzo chciałabym, żeby w końcu wszystko było dobrze! I znów pada ten nieszczęsny śnieg, jest strasznie zimno. A ja chyba jestem chora?! Bo mam jakieś dziwne drgawki. :/ Nie mam czasu kiedy zrobić zdjęć, nie mam czasu kiedy podłączyć aparat do ładowania. Chciałabym w końcu skończyć szkołę! Bo to już mnie nuży. Na poniedziałek mam zadaną rozprawkę, nie wiem czy się z nią uporam. Miejmy nadzieję, że tak! I dostanę w miarę jakąś pozytywną ocenę. W szkole u mnie jest coraz gorzej, nie mam ochoty na słuchanie nauczycieli, a co za tym idzie? Nic nie umienie z danego temat. Niestety! Ale to co oni mówią i tak pewnie nie wchodziłoby mi do głowy. Eh.. Czuję się taka samotna. Chciałabym w końcu śmiać się nawet z leżącej gumki na podłodze! 
Bardzo podoba mi się ten emotikon. :)  
Do zobaczenia , może jutro. :) :*** 




No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.