Hej Kochani! 


Coraz bliżej święta. Jak zawsze bardzo cieszę się i nie mogę doczekać tego czasu. Już teraz w sklepach można znaleźć mnóstwo fajnych gadżetów i ozdób do domu. Czy wy już zakupiliście jakieś? Ja ostatnio kupiłam parę lampek i porozwieszałam gdzieniegdzie. :) Jeżeli jednak tęsknicie za latem i ciepłem zapachy od AirWick Botanica mogą was zaprowadzić w piękne rejony. 





Znacie już elektryczny odświeżacz od Air Wick Botanica? Ja jestem nim oczarowana. Jest mały, ma ładny minimalistyczny design, a do tego można też fajnie regulować intensywność zapachu. Posiada aż 5 oczek! Ale co ciekawe, można ustawiać nawet pomiędzy nimi więc na pewno każdy będzie w stanie dopasować intenstywność do swoich potrzeb. 



Bardzo podobają mi się zapachy jakie znajdują się w ofercie. Najbardziej przypadł mi zapach KARAIBSKI WETIWER I DRZEWO SANDAŁOWE. Przyznam, że nigdy nie sądziłam, że takie połączenie okaże się dla mnie tak przyjemne, a jednak. :) Dodatkowo można również wybrać odświeżacz w bardziej standardowej formie czyli w spray. Ja mam zapach Marokańska Mięta & Różowy Grejpfrut zapach jest tak niesamowicie orzeźwiający, że chyba nigdy bym nie znalazła nigdzie tak fajnego produktu jak ten. Na prawdę jest przyjemny, nie duszący, jak dla mnie na plust. A dodatkowo z tej samej serii są również świeczki o takich samych zapachach. Ja właśnie też mam świecę karaibski wetiwer i drzewo sandałowe i pachnie cudownie! 



 

W kolekcji są takie zapachy jak:
  • MAROKAŃSKA MIĘTA I RÓŻOWY GREJPFRUT
  • ŚWIEŻY ANANAS I TUNEZYJSKI ROZMARYN
  • WANILIA I HIMALAJSKA MAGNOLIA
  • EGZOTYCZNA RÓŻA I AFRYKAŃSKIE GERANIUM
  • KARAIBSKI WETIWER I DRZEWO SANDAŁOWE 
Który zapach podoba się wam najbardziej? Dajcie znać w komentarzu. :) 

16 comments:

  1. Ja jeszcze nie kupiłam żadnych nowych dekoracji świątecznych ale w przyszłym tygodniu pewnie się po coś wybiorę :) Ciekawe zapachy są w kolekcji :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię te odświeżacze, jednak tej serii jeszcze nie poznałam, ale na pewno to nadrobię. 😊

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie egzotyczne zapachy, najbardziej chyba spodobał by mi się wanilia i himalajska mangolia ;)

    ReplyDelete
  4. Nie znam, ale zapachy przypadłyby mi do gustu :)

    ReplyDelete
  5. Karaibski Wetiwer i drzewo sandałowe. Z uwagi, że kocham olejek eteryczny z drzewa sandałowego. W ogóle lubię takie orientalne zapachy.

    ReplyDelete
  6. I'm sure those products smell really well. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    ReplyDelete
  7. Dzięki tym zapachom można poczuć się niemal jak na wakacjach :)

    ReplyDelete
  8. bardzo ciekawe zestawienia. Ja do pracy kupiłam zapach do kontaktu tej marki

    ReplyDelete
  9. Zapach musi być cudny! Bardzo lubię takie gadżety do mieszkania :))

    ReplyDelete
  10. I'm so interested in the Caribbean vetiver and sandalwood candle. I bet they smell amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    ReplyDelete
  11. Lubię, gdy w domu ładnie pachnie, z chęcią bym wypróbowała zachwalany przez Ciebie karaibski zapach :)

    ReplyDelete
  12. Fantastyczny zestaw! Ciekawa jestem jak pachną :)

    ReplyDelete
  13. Ciekawa jestem zapachu: świeży ananas + tunezyjski rozmaryn :) Super zestaw!

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    ReplyDelete
  14. Mega lubię egzotyczne zapachy :)

    ReplyDelete
  15. Czy jakaś drogeria internetowa z kosmetykami będzie je miała w swoim asortymencie? Chciałabym zamówić je za jednym razem.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.