Cześć Kochani! 

Coraz bliżej do świąt. Brakuje mi tylko śniegu... Mam nadzieję, że może jednak trochę spadnie go w tym roku, a jak nie to mamy inne plany z mężem. Ale to pewnie wszystko w toku, bo tym roku po ślubie też mieliśmy wspaniały plan pojechać autem do Austrii ale no cóż.. nie wypaliło. Za to pojechaliśmy do Czech i stamtąd odebraliśmy naszego psiaka Shiro. Tak w ogóle to zapraszam was na jego instagrama @princeshiro_

Może dłużej nie przedłużając przechodzę do recenzji szamoponu i maski z czarnuszką od Mysterium. 

Zacznę może od opisu tych produktów i sprawdzimi czy to co pisze producent pokryło się z tym jak moje włosy zachowują się po umyciu. Jest to szampon i odżywka do włosów słabych, delikatnych i zniszczonych. Na stronie Mysterium.pl pisze: "Regeneruje, stymuluje wzrost włosów. Intenstywnie nawilża" dodatkowo na samym opakowaniu dużymi literami jest również wypełniony skład co się znajduje w tych niepozornie małych buteleczkach. Oczywiście główny składnik czarnuszka nastęnie, żeń-szeń, bergamotka, kofeina, jedwab, witamiba B5, olejek z opuncji, kiwi, komórki macierzyste, jabłka. Także jakby nie patrzeć zawiera bardzo dużo ciekawych składników. 


Olejek z czarnuszki - dla mnie to właśnie strzał w 10! Ostatnio miałam problemy z nadmiernem przesuszeniem skóry głowy, stan zapalny - a tutaj po pierwszym użyciu moja skóra bardzo fajnie się oczyściła i już nie ma tak dużego problemu jak wcześniej. A co robi olejek z czarnuszki? Hamuje wypadanie włosów, zwalcza łupież i stany zapalne, niweluje swędzenie i pobudza porost włosów. Ale również czarnuszka ma właściowści antyhbakteryjne, antywirusowe, antygrzybicze i przeciwnowotworowe. Także same plusy! 

Myślę, że każdy z was znajdzie produkty odpowiedni do waszych potrzeb - jeżeli chcielibyście wiedzieć więcej na temat składników zawartych w szamponach i odżywkach od Mysterium polecam wam wejść na tą stronę: http://mysterium.pl/s_szampony_i_maski/ tutaj dokładnie wszystko jest opisane. 

Jeżeli chodzi o same produkty to są one w bardzo fajnych poręcznych buteleczkach, łatwo produkt wychodzi z nich, nie ma właściwie jak dla mnie żadnych problemów więc również na plus. Jeżeli chodzi o szampon nie jest to taki typowy mocny szampon, który pieni się od razu. Trzeba go powmasowywać w skórę głowy aby ta piana się wytworzyła - ale nie zajmuje to bóg wie ile czasu. Jednak wszystko jest na plus, ponieważ dodatkowo robimy sobie masaż głowy - dzięki czemu stymulujemy cebulki włosów do wzrostu i dodatkowo wszystkie aktywne składniki wmasowujemy w skórę głowy. Także jak widzicie jest na prawdę świetny. Co do maski jest zapisane aby trzymać ją na włosach od 3 - 20 minut. Wiecie co ja zrobiłam przy pierwszym razie nałożyłam ją myślę, że tak na 1,5minuty i zmyłam - byłam bardzo zdziwiona jak tak w krótkim czasie włosy mogą być wygładzone i miękkie. Przy dłuższym stosowania na pewno ten efekt będzie dużo bardziej trwalszy. Chociaż to też pewnie zależy od włosów. Jeszcze jedną rzeczą jest na plus to, że co prawda ten szampon nie jest mocno oczyszczający jednak moje włosy po umyciu są bardziej uniesiony u nasady niż przy innych szamponach. Także obawiam się, że przepadłam... I będę te kosmetyki stosować już chyba do końca życia. :D 

Ja wam je z całego serca gorącao polecam.

 A czy wy znacie te kosmetyki? Stosowałyście je? Jak wam się sprawdziły? 

INSTAGRAM | FACEBOOK 

15 comments:

  1. Mam ochotę przetestować oba te produkty.

    ReplyDelete
  2. Sporo dobrego czytałam na temat tych produktów, muszę wreszcie je wypróbować. :)

    ReplyDelete
  3. Nie miałam okazji ich testować :(

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam testować produkty do włosów. Marki nie znam ale fajnie, że są naturalne bo takie właśnie najlepiej się u mnie sprawdzają ;)

    ReplyDelete
  5. Marki nie miałam okazji jeszcze poznać ale bardzo przemawiają do mnie te minimalistyczne opakowania :)

    ReplyDelete
  6. No muszę to napisać - jakie piękne zdjęcia! 🖤

    ReplyDelete
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Jestem bardzo ciekawa ich produktów :)

    ReplyDelete
  8. Fajny duet, mogłabym wypróbować, no i super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. Jeszcze nie miałam okazji ich używać :)

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Zaciekawiłaś mnie :)

    ReplyDelete
  11. Znam te produkty. Jakiś czas temu miałam przyjemność je testować :)

    ReplyDelete
  12. uwielbiam czarnuszkę w kosmetykach, jak i w jedzeniu ;) muszę wypróbować

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.