Obraz SzaboJanos z Pixabay 

Październikowe lubiątka! :D 

Jak ten czas szybko leci... A tak jeszcze nie dawno był Sierpień. Czy wy też tak czasem macie, że nagle zdajecie sobie sprawę jak to życie jest ulotne i w pewnym momencie zastanawiacie się co by tutaj zrobić aby w końcu robić coś co się kocha, co sprawia satysfakcję i codziennie maluje uśmiech na waszej twarzy. Osobiście mam tak dużo planów do tego co bym chciała robić ale też w sensie takim bardziej artystycznym i gdy uświadomię sobie o  szarej rzeczywistości mam wrażenie, że to nie jest możliwe. Na pewno nie w tym momencie, chociaż może czasem warto jest zaryzykować i spróbować coś nowego? Chyba najbardziej paraliżuje mnie przed tym to co jest po tej drugiej stronie, najbardziej boję się tego co nie znane. Mam nadzieję, że wrócę dawna ja i nigdy już nie będę miała problemów z wyrażaniem własnego ja i mówieniem/pisaniem tego na co mam ochotę. To własnie również dlatego chciałam wrócić do pisania bloga. To on sprawiał, że miałam gdzie się wypisać i wyrzucić wszystkie swoje myśli. Oby tylko do przodu! :) 

1. Jesienne spacery. ♥ 



To co najbardziej uwielbiam, ale nie tylko ze względu na porę roku. Chociaż przyznam, że jesień jest u mnie na drugi miejscu zaraz po zimie. Uwielbiam spacery, dużo rozmawiać... wiecie taki bardziej quality time podczas weekendowych dni wolnych gdy już możemy zwolnić, niestresować się niczym i być po prostu razem. To jest ten czas, który sprawia, że się regeneruję. Niestety mam wrażenie, że tylko tak w połowie... Najlepiej czuje się gdy mam 3 dni wolnego, a pracuję 4. Wtedy wracam taka bardziej naładowaną pozytywną energią, mam więcej sił i chęci do życia. Dlatego zdecydowanie ostatnio październikowe spacerki i wypady tak jak ostatnio spontanicznie do Torunia są dla mnie najlepsze i najważniejsze. Tak bardzo brakuje mi często odpoczynku, przez natłok myśli i ciągle wynajdywania sobie samej nowych problemów. Pomimo starań i dawania od siebie 100% mam czasem wrażenie, że jestem jedyną osobą, która to widzi i docenia. Chociaż jakby o tym pomyśleć nie każdy mi siedzi w głowie i w sumie nie wie jak pewne rzeczy są dla mnie trudne. Fobia społeczna kiedyś mnie wykończy, dlatego walczę! :D



2. Jesieniara pełną parą. :D 

Jest coraz zimniej a co za tym idzie? Moje ulubione swetry, golfy! Zdecydowanie jest to moje październikowe lubiątko. Normalnie jak typowa jesieniara do tego jeszcze kubek ulubionej kawy ze Starbucks Pumpkin Space Latte ♥ zdecydowanie moja ulubiona ze wszystkich tam kaw. Nie jest taka przesłodzona, świetny aromat przypraw, idealny czas. No i słodkie bułeczki również nie są złe. Fajnie, że można iśc do Starbucks z pieskiem, ułatwia to życiej. :) 


3. Jak na razie mój ulubieniec. :) 

Kiedyś oglądałam jakiegoś Live ezbera i tam dziewczyny mówiły o tym podkładzie i postanowiłam go w końcu kupić. Niestety po kupnie dowiedziałam się, że większość osób zapycha - czego najbardziej się bałam i przyznam, że nadal się boję. Nie używam go aż tak codziennie, po każdym użyciu dwa razy oczyszczam twarz i jak na razie nie zauważyłam aby jakoś mnie tragicznie zapchał z czego bardzo się cieszę, ponieważ bardzo się z nim polubiłam. Na twarzy ma takie bardzo fajne satynowe wykończenie, co prawda nie zakrywa wszystkich moich blizn i przebarwień po trądziku, bo niektóre są zbyt duże, ale z tymi mniejszymi daje sobie radę. Podkład jest taki dużo bardziej lejący się, ale mi osobiście nie przeszkadza w nakładaniu, bo jest fajna pipeta. Moja cera jest skłonna do przetłuszczania się, ale ostatnio po kwasach nie przetłuszcza się w ogóle, więc podkład wygląda niesamowicie dobrze po kilku godzinach. ♥ 

4. Koncert online. 


Jak wiadomo ze względu na pandemię artyści jak i wytwórnie muzyczne wymyślają różne sposoby na to aby zadowolić swoich fanów. W tym przypadku miałam możliwość brać udział w koncercie online BTS. Biorcą w nim udział tak bardzo zatęskniłam za koncertami na żywo, jest to chyba jedna z tych rzeczy, których mi brakuje najbardziej. Gdy wspominam sobie ten czas wyjazdu do Berlina, a później do Amsterdamu na koncert były to najpiękniejsze chwile w moim życiu i to spędzone u boku osób, które kocham najmocniej. Cieszę się gdy są ze mną przy spełnianiu moich małych marzeń. Żałuję trochę, że nie udało mi się polecieć do Londynu na koncert.. ale no wtedy były trochę inne prioryety. Mam nadzieję, że już niedługo znów spotkam się z A.R.M.Y i BTS ♥ 

A u was jak tam? Co możecie polecić z zeszłego miesiąca? Jakiś kosmetyk, serial, film, książka?:)

----> Jeżeli lubicie rozdania, zaprawszam was do Bogusia-Bloguje :) <----


 


30 comments:

  1. Ale pięknie uchwyciłaś jesień kochana, przepiękne widoki :) Mam tak samo jak ty patrzę jak czas ucieka mi przez palce próbuje się cały czas motywować bo czas i tak upłynie :) Też uwielbiam sweterki! :) Buziaki <3

    ReplyDelete
  2. Pięknie napisałaś z tymi spacerami: to wartościowy czas!! Ja tej jesieni jakoś mało spaceruję, ale dużo ćwiczę w domu:)
    PS Toruń to moje rodzinne miasto!:)

    ReplyDelete
  3. Nie przepadam za jesienią, ale uczę się ją tolerować :) Ciepłe swetrzyska, spacery też uwielbiam. Do tej listy dopisuję jeszcze świece, zupę dyniową :)

    ReplyDelete
  4. nice autumn photos ♥ love your blog content :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    ReplyDelete
  5. Nie lubię jesieni ale mimo to fajny i jesienny post:)

    ReplyDelete
  6. Masz rację, czas bardzo szybko leci. Dopiero co zaczął się listopad, a będzie Nowy Rok ;). Ja polubiłam jesień.

    ReplyDelete
  7. Ostatnio znowu głośno zrobiło się o tym podkładzie z Eveline, muszę go wypróbować. :)

    ReplyDelete
  8. Great photos. I love the Pumpkin Spiced Latte :-D

    ReplyDelete
  9. Ja też bardzo lubię jesienne spacery :)

    ReplyDelete
  10. Jesienne spacery są idelane, ale jeśli nie pada :(
    U mnie akurat ostatnie dni to masakra z pogodą, ani mi się z łóżka wstawac nie chce :D

    Super blog kochana, chętnie zaobserwuje :) :*
    moncia-lifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja tak jak Ty lubię jesień, ciepłe swetry i golfy i dniową kawę :) I kocham spacery o których tak pięknie napisałaś :)

    ReplyDelete
  12. Ja bardzo lubię jesień, te spacery wśród liści są chyba najfajniejsze :)

    ReplyDelete
  13. Ja mam wrażenie że dopiero był czerwiec, a tu już listopad...
    Też bardzo lubię spacery ,wtedy właśnie na nich regeneruje...
    Współczuję te fobii społecznej, mam nadzieję że uda Ci się ją choć trochę obniżyć🙂
    U mnie zimą jest na drugim miejscu , na pierwszym właśnie jesień 😊
    Ten podkład z Catrice-uwielbiam 😍
    Też czytalam że zapycha on dużo osób, u mnie tego nie zaobserwowałam...
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca :D Też lubię jesienne spacery :D
    Zdecydowanie bardziej wolę koncerty na żywo niż te online :/
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. W tym momencie jesień jest najpiękniejsza ;)

    ReplyDelete
  16. Miałam ten podkład i był swietny :) Ja również uwielbiam spacery :)

    ReplyDelete
  17. Tę kawę Pumpkin Latte ze Starbucksa muszę koniecznie spróbować. Podkładu Catrice nie próbowałam, chociaż mnie ciekawił, ale też słyszałam o tym zapychaniu. A w koncercie przeszkodziła mi pandemia i jest przełożony na ten czerwiec. Mam nadzieję, że się uda tym razem. :(

    ReplyDelete
  18. Co prawda jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale i ona ma swoje uroki, np. ciepłe swetry, długie wieczory z herbatą i dobrym serialem ;)

    ReplyDelete
  19. Miałam ten podkład i efekt był naprawdę super ale niestety mnie zapychał:(:( Super ulubieńcy ❤❤

    ReplyDelete
  20. Też uwielbiam spacerować. To jest idealny relaks dla mnie :-)

    ReplyDelete
  21. Super :) Jesienne spacery są idealne!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    ReplyDelete
  22. Jakoś nie przepadam za jesienią.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  23. Jesień zdecydowanie da się lubić, wszystko zależy od naszego nastawienia. Ja cenię ją za to wyciszenie, piękne kolory i ciepłe sweterki :)

    ReplyDelete
  24. W 100% zgadzam się co do spacerów i też je praktykuję i celebruję :) a w jesieni je uwielbiam.

    ReplyDelete
  25. Kocham jesienne spacery, jeśli tylko nie pada i jest trochę słońca korzystam z tej pogody i "wyprowadzam się" na spacer.

    ReplyDelete
  26. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam Twoje słowa na początku, ale jeśli naprawdę interesuje Ciebie temat życia po życiu , to książki i zgłębiać wiedzę. Nie ma nic gorszego niż życie w nieświadomości.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.