Cześć wszystkim! 

Jak fajnie, że chociaż z centymetr śniegu pokrywa moje podwórko. Tak jakoś bez śniegu to nie jest zima. Nie rozumiem ludzi, którzy wiecznie narzekają na nią. Ja uwielbiam jak pada śnieg i jak wszędzie jest biało, już nie wspominając o skrzypiącym śniegu pod butami. Zaczęły się ferie, a podczas nich mam sporo do nauki. Dam radę! :-) Lecz chyba najgorszą rzeczą jaką może być jest to iż nie mogę zgrać żadnych zdjęć z aparatu, ponieważ nie działają programy do niego ani nie może znaleźć sterowników. Nie wiem czym jest to spowodowane. Próbowałam wielu różnych rzeczy aby mogło to prawidłowo funkcjonować lecz niestety nadal nic z tego. Zamierzam kupić czytnik kart za niedługo więc mam nadzieję, że notki się pojawią. Mam wam do pokazania sporo rzeczy. Ah, jest ich chyba aż za dużo. Więc jeśli uzyskam to co potrzebuję na pewno przyjdzie ogromna fala notek z nowościami. Z racji tego, że nie mam zdjęć własnych wstawiam inspirujące zdjęcia zimy wyszukane z google grafika. 




W trakcie pisania tej notki przypomniało mi się, że jeszcze jak miałam stary system robiłam pewne zdjęcia. Więc w sumie jednak mam wam co pokazać. Co prawda nie jestem jakaś świetna w robieniu ich, ale mam nadzieję, że wam się spodobają. :-)



Co chciałybyście zobaczyć na moim blogu? Podajcie jakieś zagadnienia, a ja postaram się zrealizować wszystko co mi napiszecie. Jakieś tagi, challenge itd. Zamierzam nagrywać filmiki, no ale nie wiem co z tego wyjdzie, jeszcze zobaczymy. ;D

Miłego dnia! :*

12 comments:

  1. ja osobiście wolę zimę niż wieczną jesień.. także brakuje mi śniegu ;c

    ReplyDelete
  2. wolę lato niż zimę, ale zima ma swoj klimat, święta Bożego Narodzenia mm :) U mnie nie ma śneigu :( a ferie zaczynam po tobie :)!

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia :)
    Ja kocham zimę <3
    Dziękuję za poklikanie, ja już dawniej obserwuję ;**))

    ReplyDelete
  4. Też lubię zimę, ale tylko gdy siedzę w domu i patrzę na nią przez okno :P Niestety w tym momencie nie mam nawet takiej możliwości :x Ciągle tylko deszcz pada :( Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  5. Na twoim blogu jestem po raz pierwszy i stwierdzam że jest niesamowity, widać że wkładasz w to dużo serca i świetnie ci to wychodzi. życzę ci sukcesów w blogowaniu :)
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcia

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja tam lubię zimę :) I cieszę się jak pada śnieg :))

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia!♥
    Ja lubię śnieg ale tylko za oknem haha:)

    http://aurophobia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia ;)
    http://be-quiet-i-m-yourself.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.