Witajcie! 

Trochę czasu znów minęło odkąd nie pisałam, a wszystko dlatego, że od świąt posiadam nowy komputer i niestety mój aparat nie chce z nim jakoś współpracować dlatego zarzekłam się przez te parę tygodni, że nie dodam notki dopóki nie będę miała normalnych zdjęć. Ale tak jakoś dzisiaj mi się przypomniało, że przecież miałam robić różne mixy z instagrama więc czemu nie? Właśnie w tej chwili ratuje mi to bloga w jakiś sposób, bo tak to wychodzi na to, że na prawdę go zaniedbałam. Może też przez to, że sama nie wiedziałam o czym chcę pisać no i oczywiście przez to, że niestety nie mogę dodać normalnych zdjęć tylko robionych telefonem. Mam nadzieję, że ta sprawa niedługo się rozwikła i będę mogła znów cieszyć się moimi zdjęciami, bo jak na razie to ja jestem ze wszystkim w kropce. 

Mój ulubiony lakier z MIYO / Pyszne karmelowe myszki ♥

Pierwszy śnieg, który tak szybko zniknął. / No i moja twarz. ;D

Mój kochany leniwy Rysiek / I nauka matematyki :o 

Ja z moim Ryśkiem / I piękne kubeczki, które kupił mój T. ♥

Świetne świąteczne świeczki / I kolejny raz ja. 

Świąteczne zdjęcia z moim T. / I przybłąkany koteczek. 

Ja leniwiec / Moja świąteczna choinka, taka tam do połowy świecąca ;D

Święta / Sylwester 

No i taki tam mały mix chyba wystarczy, bo mam tam też inne zdjęcia ale stwierdziłam, że te chyba najbardziej się nadają. Jak widać za bardzo nic ciekawego się u mnie nie dzieje, ale co tam. Niech już te mixy dodaję. Mam nadzieję, że w lutym nie zapomnę o styczniowym mixie. Jeśli chcecie możecie mnie zaobserwować @oliviasophiajo. :) 

Miłego dnia życzę. :3

Moglibyście zagłosować? KLIK 

20 comments:

  1. jak patrze na te ułamki to tryskam radością, że nie mam już doczynienia z matematyką ;) słodkie masz to zdjęcie z chłopakiem, pozdraiwam ;)

    ReplyDelete
  2. fajny mix zdjęć:)) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i również życzę ci wszystkiego najlepszego w nowym roku. :):*

      Delete
  3. super mix :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny mix zdjeć :D
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia ;)
    Piękne masz oczka ;*

    ReplyDelete
  6. BArdzo pozytywne urywki z Twojego życia :) Szczęśliwego nowego :D

    ReplyDelete
  7. Super zdjecia, strasznie lubię instagram c;
    Zmieniłam tematykę bloga i zaczynam od początku, więc zapraszam http://my-anythning.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  8. Super zdjecia, strasznie lubię instagram c;
    Zmieniłam tematykę bloga i zaczynam od początku, więc zapraszam http://my-anythning.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  9. Słodkie to zdjęcie z twoim chłopakiem <3 szczęścia :*

    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. śliczne kubeczki <3 :)

    tomodachi74.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. słodki kociak!;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale śliczna jesteś ♥♥♥
    Matma o matko jak dobrze że mam to już za sobą ♥

    ReplyDelete
  13. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współracy reklamowej.
    Zapraszam do kontaktu ze mną na: kontakt@blog-media.pl
    Prosiłabym o zaznaczenie w wiadomości jakiego bloga ona dotyczy
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.