Witam wszystkich! :)

Dziękuję każdemu za komentarze pod poprzednim postem, jest ich aż 255. Na prawdę jestem strasznie szczęśliwa z tego powodu. No cóż, niestety nie znalazłam chwili czasu aby napisać coś ponownie, więc piszę znów po małej przerwie. Ale może to i lepiej?

2 Grudnia już musiałam iść do szkoły, po miesięcznych praktykach, nie za bardzo mi się chciało. Ale na szczęście zaczęłam szkołę z 4 z polskiego z pracy stylistycznej. Także jestem bardzo z siebie zadowolona. Jeszcze jedną miłą rzeczą było to iż maturę będę pisała starą, a nie nową. Więc już tak bardzo się  tym nie stresuję, bo wizja polskiego była dla mnie straszna. A tak to będzie normalnie prezentacja więc jakoś się do tego przygotuję.

Cóż za niedługo święta. Ja bardzo uwielbiam ten czas. Może nie chodzi tutaj o sam fakt spędzania czasu z rodziną, bo akurat zdarza się tak, że jest to najnudniejsza część w czasie świąt. Ale uwielbiam czuć tę magię. Zapach potraw, śnieg, prezenty, pięknie wszystko jest przystrojone. Może jest to w jakimś sensie dziecinne, bo kogo bym nie słyszała ze swoich rówieśników to każdy mówi, że nie lubi świąt, że wszystko jest takie przereklamowane, że co święta spędza je z babcią gdzie wszystko tak samo wygląda, te same bombki na choince, te same potrawy, że wszystko jest takie same. Ale nie lepiej by było spróbować znaleźć coś co sprawia, że jednak to nie są takie same święta? Spójrzmy na osoby, z którymi je spędzamy. Zauważmy jak bardzo się zmieniają, jak ten czas przemija i cieszmy się, że możemy z nimi po prostu spędzać ten jeden jedyny dzień w roku, gdzie cała rodzina się spotyka. Wiadomo, tak jak jak, nie lubię za bardzo spędzać świąt w gronie większej rodziny. Wystarczyli by mi ci najbliżsi, tych których znam i przy których czuję się komfortowo. To by były najlepsze święta na świecie. Nie potrzeba zbyt wiele, aby uszczęśliwić człowieka.

Także do następnego postu, który mam nadzieję, że pojawi się niebawem. Cały czas czekam aż tchnie mnie coś w stronę bloga, co bym chciała bardzo opisać. Dzisiaj przyszedł temat taki bardziej świąteczny. Także mam nadzieję, że wy również wypowiecie się na temat jak wy odczuwacie te całe święta? 

Miłego dnia. :3
naszyjnik / necklace  http://www.hnm-store.com/
bransoletka / braclet Lettersearring

17 comments:

  1. ten naszyjnik jest świetny!:)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczna bransoletka!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. piękna bransoletka ;) Ja nie mogę się doczekać świąt, ponieważ uwielbiam dekorować mieszkanie, ubierać choinkę i piec słodkości <3

    ReplyDelete
  4. Bransoletka na prawdę jest bardzo ładna i delikatna :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękny naszyjnik *-*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. przeurocza biżuteria :D ;)
    cllaudii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kocham ten naszyjnik!!! <33
    PS. http://elgatoesnegro.blogspot.com/ <---- wpadnij :))

    ReplyDelete
  8. Cudowna biżuteria:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie,do wygrania torba z Primarka:)

    ReplyDelete
  9. ja też się bardzo cieszę, że piszę starą maturę :D

    ReplyDelete
  10. Cudny naszyjnik ♥
    Ładne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. brasnoletka *.*
    http://choocolatelove.blogspot.com - zapraszam na konkurs ;)

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia, chyba każdy już nie może doczekać się świąt,
    Sky http://sangreazalis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bransoletka supeer
    http://gumijagoda.blogspot.com/2013/12/wishlist-for-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.