Cześć wszystkim! Ocenki już są powoli wystawiane, więc jest dobrze. Zostało w sumie 2 tygodnie chodzenia do szkoły, ale wiadomo ostatni tydzień to raczej nikogo już w szkole nie będzie. Nawet nauczyciele pewnie nie będą przyjeżdżali, bo bez sensu będzie siedzieć przecież w klasie bez uczniów. Także dziękuję, że chociaż parę osób wyraziło swoje zdanie w sondzie, także zaczniemy od tego, że mam już rozpisany plan na te wszystkie recenzje więc wygląda on tak:

1. Żel wyszczuplający
2. Matujący podkład
3. Baza pod makijaż
4. Lakiery do paznokci
5. Peeling do twarzy
6. Odżywka do włosów
7. Olejek do opalania

   Także w takiej kolejności możecie się spodziewać recenzji, a kiedy będzie pierwsza, oczywiście na opakowaniu żelu wyszczuplającego pisze, że najlepiej będzie jeśli przetestuję go przez 4 tygodnie. Więc mniej więcej od dnia, którego zacznę go stosować na pewno po 4 tygodniach wystawię recenzje. Myślę, że olejek do opalania będę używała w każdej chwili gdy na niebie pojawi się słońce. A samą recenzję chyba po prostu wystawię pod koniec lata.


   A jutro robię z koleżankami babski wieczór, mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić. No cóż na pewno zdjęcia jakieś będą i jeśli wyrażą zgodę to dodam je tutaj. Lub po prostu zamarzę ich twarze. Zresztą zobaczymy jak to będzie. Grillowanie, sesja i pewnie dużo śmiechów nas czeka. No i w sumie chyba tylko to czeka mnie przez weekend, a w niedzielę wybiorę się może na jakieś zakupy z Tomkiem. Więc może jak sobie coś kupię na pewno pokażę. ♥

   I jak pewnie zauważyliście wygląd bloga się zmienił, ale oczywiście ja nie jestem za bardzo do niego przekonana, także myślę, że ciągle będą pojawiały się tutaj jakieś zmiany. Może w końcu uda mi się zrobić coś z czego w końcu będę zadowolona.


   Dzisiejsza notka jest taka w sumie życiowa, więc pewnie nie za ciekawa. Ale następnym razem postaram się dodać coś ciekawszego, kto będzie mógł wyrazić swoje zdanie na jakiś temat. Życzę każdemu miłego weekendu. :-)

10 comments:

  1. Uwielbiam twojego bloga| <33 obserwuje

    asteja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hej : * Otrzymałaś nominację do Libster Blog Award ♥ zapraszam do odpowiadania : )

    ReplyDelete
  3. Fajny masz nagłówek, takiego jeszcze nie widziałam :)
    Śliczne zdjęcie. ♥
    Jestem ciekawa recenzji żelu wyszczuplającego, nigdy o czymś takim nie słyszałam ^ ^
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczny nagłówek :)
    Ładne kreski :)
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    ReplyDelete
  5. masz śliczne oczy! :)) mam nadzieję, że wieczór z koleżankami się udał :)

    ReplyDelete
  6. Super fotka *.* Uwielbiam babskie wieczorki ♥
    Czekamy więc na recenzje żelu wyszczuplającego ;p
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczne masz oczka ;)
    Super notka!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. oczy <3
    Życzę udanego wieczoru ;)
    Czekam na recenzję i zdjęcia z wieczoru <3

    Zapraszam do siebie : www.szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.