Cześć wszystkim! ♥ 

   Nie wiem jak wy, ale ja już czuję wakacje. Zwłaszcza dziś jak pogoda tak dopisuje, mam nadzieję, że będę tak już cały czas. Aczkolwiek mogłoby nie być tych chmur, a u was jaka jest pogoda? Z racji tego, że nie mam co opisywać z poprzednich dni oprócz tego, że tydzień temu byłam na chrzcinach, a wczoraj Anastazja obchodziła swój roczek, to w sumie była tylko szkoła i nauka. Jak dobrze, że w sumie tylko jeszcze 3 tygodnie i wakacje! Mam nadzieję, że będzie się coś w tym czasie działo, aby móc cokolwiek tutaj napisać do was.
   Jak zauważyliście po nazwie postu zostałam nominowana do liebster award przez vizualny-swiat, bardzo dziękuję za wybranie mnie. Zacznijmy od tego, że ja nie będę wybierała 11 blogów, niech będzie tak, że jeśli ktoś chce być nominowany niech po prostu będzie, ale niech nie zapomni przedstawić przez kogo został ''nominowany''. Także zacznijmy:

1. Twoje zainteresowania?

Najbardziej myślę interesuję się fotografowaniem, uwielbiam robić zdjęcia choć może nie koniecznie dobrze mi to wychodzi. Lubię również tworzyć różne rzeczy w programach graficznych, w czym myślę, że również nie jestem dobra. Wiadomo można dodać to do moich zainteresowań jakim jest blogowanie. No i interesuję się krajem jakim jest Japonia. 
 


2.
Kawa & Herbata?

A to zależy od dnia. Z rana zazwyczaj kawa jak wybieram się do szkoły, bo jestem totalnie nieprzytomna, a jak herbata to w sumie wolę tylko czerwoną i zieloną.


3.
Ulubiony kolor?
W sumie mam dużo ulubionych kolorów, co w sumie nie znaczy, że musiałabym mieć wszystkie rzeczy tylko w tych kolorach. Ale ostatnio lubię beże, biele, miętowe, chabrowe i błękitne kolory. Ale to wszystko zależy też od tego na czym te kolory się prezentują, na paznokciach wybieram zupełnie inne kolory - róże, zielone, niebieskie.


4. Norwegia & Londyn?


Norwegia - bardzo podoba mi się ten kraj pod względem tego jak pięknie w nim wszystko wygląda. Mówię na temat tego co widziałam tylko ze zdjęć. Chciałabym się tam kiedyś wybrać jak również w inne ciekawe miejsca, może kiedyś moje marzenia się spełnią,
Londyn - moja przyjaciółka mieszka tam i mam zamiar się kiedyś do niej wybrać. Również jestem ciekawa jak wygląda to miasto z bliska, ale wolałabym zobaczyć również inne miasta Wielkiej Brytanii, np, wybrać się nad tamto morze, zobaczyć różne oddalone miejsca od tych całych dużych miast, gdzie wszędzie mnóstwo ludzi, samochodów itd.


5. Ulubiony wykonawca?

Jeśli chodzi o to czego słucham to zazwyczaj jest to rap. Moim ulubionym wykonawcą myślę, że jest Fokus. Ale lubię również np. Pezeta, kilka piosenek HuczuHucz'a, PIH'a. To wszystko w sumie zależy. Ostatnio cały czas słucham trance na open.fm. Wszystko zależy od pory dnia, mojego nastroju i innych różnych dziwnych czynników.

6. Bieber & One Direction?

Nie jestem fanką, żadnego z tych zespołów. Ale nie przeszkadzają mi, szanuję ludzi, którzy ich słuchają i nie mam nic do tego. No cóż, każdy po prostu ma swój własny gust.

7. Ulubione danie?

Jest dużo różnych dań, które lubię. Moją ulubioną zupą jest barszcz biały,na drugie danie w sumie najbardziej lubię jeść zapiekanki. A tak to poza obiadem domowym to lubię pizze z ananasem i gyrosem, kebaba i w sumie to chyba wszystko.


8. Ulubiony serial?

Jeśli chodzi o seriale to ich nie oglądam, kiedyś jeszcze może z mamą oglądałam jak byłam dużo młodsza jakieś wenezuelskie seriale, a teraz ja oglądam zazwyczaj jakieś anime. Czy mogę nazwać to serialem, nie wiem, ale jeśli chodzi o moje ulubione anime to jest ich na prawdę dużo. Na pierwszym miejscu jest Naruto, ostatnio trafiłam również jak dla mnie na fajne anime Tamako Market, no i mam kilka ulubionych innych, ale to może zrobię kiedyś taką listę moich ulubionych anime.

9.
Róża & Magnolia & Tulipan?

Róże - wszystkie są piękne.
Magnolia - w sumie ładnie prezentuje się w ogrodzie.
Tulipan - w sumie taki zwykły kwiatek. ;D


10. Jak zapach to jaki?
Uwielbiam zapach konwalii, są po prostu świetne. A tak to moje ulubione perfumy c thru różowe, chyba najlepszy zapach perfum jaki kiedykolwiek czułam. A tak to to chyba wszystko.


11. Co ci sprawia wielką przyjemność w pisaniu bloga ?

Wszystko mi sprawia wielką przyjemność! Samo pisanie tutaj cokolwiek odpręża mnie i po prostu lubię to co robię. Wielką przyjemność oczywiście sprawiają mi czytelnicy, którzy czytają mojego bloga, komentują go i obserwują. Bez nich pewnie bym się poddała i już tutaj nie pisała. Zresztą na tym blogu już kiedyś miałam dłuższą przerwę, ale w sumie się nie dziwię, bo moje notki wtedy na prawdę były bardzo nudne i na prawdę bez sensu, teraz staram się jakoś zachęcić każdego do pozostania tutaj, mam nadzieję, że udaje mi się to w jakimś stopniu.
 
   Jeśli chodzi o pytana, które powinnam wam zadać do nominacji zadawałam je już kilka razy. Także nie widzę za bardzo sensu wymyślania nowych tylko możecie je wziąć sobie stąd: klik.

10 comments:

  1. Też czuję wakacje! <3
    Świetne odp. ;))

    ReplyDelete
  2. Jej, jeszcze nigdy nie czytało mi się tak dobrze, tego co ktoś pisze na blogu. Naprawdę, jesteś świetną blogerką, muszę Ci szczerze to przyznać. Ja również lubię fotografię. Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  3. ciekawie piszesz + obserwuje.

    asteja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcie tego kebaba powaliło mnie na łopatki:) U mnie porcja to nawet nie połowa z tego:(

    ReplyDelete
  5. Ciekawe odpowiedzi ;) Obserwujemy? Ja już

    http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. też lubię chabrowy kolor, oraz HuczuHucza ;)
    ciekawy wpis ;))
    pozdrawiam!
    zaadyszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. fajny wpis obserwuje twojego bloga i licze na to samo http://welovechocolatecupcakes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.