Cześć! Dzisiaj w szkole był dzień sportu, drukarza i dziecka w jednym. Z racji tego, że zapewne nic ciekawego by tam się nie działo nie poszłam do szkoły. W sumie i tak zaspałam, bo obudziłam się o 7:45, pomimo tego iż miałam ustawiony budzik na 6, oczywiście go nie słyszałam. Ostatnio często mi się to zdarzało. W poprzednim poście poprosiłam was o zagłosowanie w sondzie, lecz niestety nikt tego nie zrobił. Czyli w sumie wychodzi na to, że chyba nikt nie czyta moich postów. Bynajmniej po raz drugi zapraszam was do udziału w sondzie.

    Cóż te zdjęcia są w sumie w ogóle nie twarzowe i w sumie całkiem dziwnie na nich wyszłam. No ale były robione z rączki jak jeszcze nie posiadałam statywu, teraz będę umieszczała o wiele lepsze zdjęcia, o ile będę miała czas aby je zrobić. W wakacje na pewno znajdzie się go mnóstwo. Były takie fajne plany na wakacje, a jednak ich nie ma. Cóż, pozwiedzam najwyżej Łódź..
   Z racji tego iż czuje się już wakacje w powietrzu, pomalowałam sobie paznokcie na różowo. Niestety dzisiejsza pogoda jest taka nijaka, w oddali gdzieś grzmiało i w sumie zero słońca. Jednak to nie przeszkadza aby poczuć się chociażby trochę wakacyjnie na dłoniach. Stąd też nazwa posta: summer pink. Użyłam tych oto dwóch lakierów, które możecie zobaczyć niżej:



    Raczej nie jestem mistrzynią w malowaniu paznokci. Ale kolorek mi się bardzo podoba i w połączeniu z brokatem moim zdaniem wygląda świetnie. Apropo tych nowych tic tac'ów są świetne. Chcę wam się pochwalić pewną rzeczą, którą otrzymałam poprzez współpracę. A mianowicie jest to świetna, srebrna bransoletka - pantera. Mi bardzo przypadła do gust, a wam jak się podoba? Możecie ją znaleźć w tym oto sklepie: http://www.bellast.com/


   I tak oto ta notka dobiegła końca, mam parę pomysłów na dalsze posty, ale to w sumie się zobaczy w praniu co z tego wyjdzie. U mnie za oknem aktualnie można zobaczyć straszną ulewę, a z godzinę temu zrobiłam zdjęcie chmurą, które ewidentnie były burzowe. Oprócz tego jak to bywa w prawie każdym poście umieszczam, mojego ukochanego Ryśka, o którym mam zamiar w przyszłości napisać TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel. Dziękuję wszystkim, którzy czytają mojego bloga.



26 comments:

  1. Przepiękne masz oczy :***
    pazurki świetne !
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :)
    http://magicofpinkfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję ! Zostałaś wytypowana do nominacji " Liebster Award "
    ------ > http://vizualny-swiat.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html
    Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne te pierwsze zdjęcie... a te pazurki genialne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  4. Śliczny kotek. Piękne pazurki.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia, jesteś śliczna ;] Cudny kotek ^^ A te pazurki *.*
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękny kotek *_*
    Śliczne paznokcie ;D
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  7. Zakochałam się w takich paznokciach:) ślicznie:)

    ReplyDelete
  8. Kot. <3 A pazurki świetny kolor mają.:D

    ReplyDelete
  9. slodkiego masz kotka :D
    aa lakier bardzo fajny na lato ;)

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  10. Pewnie nie będę odkrywcza, ale kolor paznokci ładnie komponuje się z kolorem tic-taców ♥

    ReplyDelete
  11. Zagłosowałam i masz ślicznego kocurka. *.*

    ReplyDelete
  12. Ładne paznokcie :)
    Zdjęcia też bardzo ładne ^^.

    ReplyDelete
  13. też ostatnio miałam dzień sportu w szkole! :3

    ReplyDelete
  14. o jej cudne pazurki : )

    zapraszam .
    http://majjlen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Masz piękne niebieskie oczy :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  16. super paznokcie *w*
    alex-nath.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. sam różowy wyglądałby nudnie ale w połączeniu z brokatowym cudnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  18. Jesteś śliczna. *o*
    Paznokcie widać, że żelowe, natomiast troszkę wyglądają jak łopaty, ale to da się naprawić, bo wystarczy pilniczkiem nadać im kształt. Ty mówisz, że nie jesteś mistrzynią w malowaniu paznokci, a ja Ci powiem, że nie jestem mistrzynią w utrzymywaniu lakieru na paznokciach dłużej niż dwa dni. :P Sama nie wiem co takiego robię i kiedy zdąży mi on odprysnąć.

    ReplyDelete
  19. Hi flower, your blog is really amazing! Fascinating posts! I just love it and I'm following! I hope you'll visit me and follow mine too.

    Kisses from Russia, www.annmartynova.ru

    ReplyDelete
  20. zawsze chciałam mieć rudego kocura którego nazwałabym garfield i leżałby sobie tak całymi dniami w domu <3 ahhhhhhhhh :DD // paznokcie pięknie ci wyszły, mimo że nie przepadam za różowym to nie pogardziłabym :D

    anuusiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetne pazurki!
    i podoba mi się blog , obserwuję ;>

    ReplyDelete
  22. Mi też ostatnio często zdarza się zaspać, ale mam wrażenie, że nauczyciele się już przyzwyczaili. Paznokcie są przepiękne! Za niedługo sama wypróbuję taki wzór :D
    Kiss ;*

    ReplyDelete
  23. znam ten problem z zasypianiem ;))
    śliczne pazurki :*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.