No i weekend się zaczął! Jak miło troszkę odpocząć, chociaż jutro i tak muszę iść do szkoły z powodu tego iż muszę napisać poprawę z chemii. No cóż.. na samą myśl mi się odechciewa zwłaszcza, że trzeba przyjechać na 8:30.Miejmy nadzieję, że dobrze mi pójdzie. A w szkole ogólnie nudno, jakoś tak od pewnego czasu nic się u mnie nie dzieje ciekawego co bym mogła opisać. Dlatego też zostałam kolejny raz nominowana do Liebster blog i kolejny raz z chęcią odpowiem na zadane mi pytania. Ah, trzeba się spiąć no i oczywiście wziąć się za ćwiczenia. Przez to, że mi się przytyło często miewam zły humor. Może to się wydać dziwne ale tak jest. Bo jak schudłam rok temu to od razu jakoś lepiej się czułam ze wszystkim, a teraz znów to samo! Ale nie będę się aż tak załamywać, po prostu dam z siebie wszystko, by później móc podziwiać oszałamiające efekty. Przejdźmy do tagu! ♥

Dziękuję za nominację, która otrzymałam od: http://recenzjo-mania.blogspot.com/ .

Wyróżnienie to otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawane blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga, odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób ( informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


►Ile czasu dziennie spędzasz ze swoim blogiem?
To wszystko zależy od tego czy w danym dniu mam coś innego do załatwienia czy nie. Ale dziennie spędzam tak może z godzinkę podsumowując wszystkie wejścia. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie zwracałam w sumie na to jakieś ogromnej uwagi.
►Co najbardziej Cie denerwuje w Twoim blogu?
Co mnie denerwuje? Wygląd, jak na razie. Bo wymyśliłam sobie, że co porę roku będę zmieniała. I cóż będę się tego postanowienia trzymać. Po prostu nie mogę się doczekać zimy, świąt, sylwestra, że już bym chciała zmieniać tutaj wszystko. Mam nadzieję, że większej grupie osób nowy wygląd się spodoba.
►Co byś chciała zmienić w Swoim blogu?
Oczywiście wygląd. Ale również chciałabym jakoś tak zrobić, aby więcej osób na niego wchodziło. Wydaje mi się, że mój blog jest całkiem schludny i przejrzysty. Ale być może tak na prawdę nie jest, w sumie przydałoby się spytać jakiegoś eksperta.
►Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Nie mam w sumie ulubionego kosmetyku. Nie przywiązuję do nich taki uczuć jak: lubię cię. ;D
►Ile książek czytasz w miesiącu ? bez lektur obowiązkowych .
W sumie to w ogóle nie czytam, nie umiem znaleźć takiej która by mnie wciągnęła  Chętniej lubię poczytać sobie mangę. Ale niestety to też sporo pieniążków wynosi...
►Ulubiony serial ?
Nie oglądam seriali. Jedynie na komputerze anime albo dramy. Ale nie mam jakoś szczególnie ulubionych serii czy cokolwiek. Każdą lubię po trochu.
►Ulubiona książka ?
W sumie to na pewno saga Zmierzch no i Magiczne Miasto.
►Jaki lubisz sport ?
Siatkówka, piłka nożna. No to chyba wszystko co lubię ze sportu.
►Ile czasu zajmuje Ci poranny make-up?
Zajmuje mi on od 5-10 minut, więc bardzo krótko. :D
►Ulubiony kolor pomadki?
Nie używam pomadek, po prostu ich nie lubię. Jedyne co nakładam na usta to balsam ochronny.
►Jakim aparatem robisz zdjęcia na bloga?
Aparatem cyfrowym, SONY DSC-H9. Cóż wymieniłabym go na lepszy model, ale niestety nie mam za co kupić takiego który mi się marzy.. 

Jeśli chodzi o pytania znajdziecie je w tym poście: TAG: Liebster blog. I tak samo zapraszam każdego kto by chciał na nie odpowiedzieć. Bo nie znam żadnych blogów z małą ilością obserwatorów, no chyba, że bym poszukała, ale za bardzo nie mam na to czasu. :< 

Miłego wieczoru życzę. ♥ 




2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.