Cześć wszystkim ! ♥ Niedawno wróciłam do domu, a teraz czekam na pizze. W szkole jest całkiem dobrze, kilka ocen muszę poprawić ale da rade to zrobić. Jutro niestety praca stylistyczna z polskiego, mam nadzieję, że mi pójdzie lepiej niż poprzednia. Postanowiłam zrobić dziś tag, ma nadzieję, że się spodoba. Może nie będę już dłużej nic pisała tylko przejdę od razu do rzeczy.


1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.
2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

''Otagowana" zostałam przez: http://artist-of-your-life.blogspot.com

1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
W sumie bloga prowadzę całkiem długo aczkolwiek posty np. nie były dodawane regularnie albo z tego co pamiętam dopiero po pół roku sobie przypomniałam o moim blogu. W czasie wakacji posty pojawiały się w miarę regularnie, teraz jak nadszedł czas szkoły, nauki to niestety nie mogę się wyrobić z postami. 
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
No w sumie zaglądam kilka razy dziennie, staram się najczęściej jak mogę. Ale zazwyczaj tylko na chwilę, bo nawet nie mam czasu napisać notki. A czy w pierwszej kolejności? Zależy.. 
3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina tak, ale znajomi nie. W sumie nie chciałabym żeby jakikolwiek znajomy trafił na mojego bloga, aczkolwiek wiadomo, że na pewno kiedyś ktoś trafi. 
4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek?
Myślę, że interesują mnie posty o ich własnym życiu, podróżach albo różnych ciekawostek  Uwielbiam również przeglądać zdjęcia, które wstawiają inne bloggerki. 
5. Czy zazdrościsz czasem blogerką?
Jasne, że tak! Np. tego jak ich blog świetnie wygląda i jak mają pod postami mnóstwo komentarzy i stałych bywalców. Mam nadzieję, że i mnie kiedyś uda się dotrwać do takiego dnia. 
6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
Nie zdarzyło mi się tak nigdy. Zazwyczaj dawałam recenzje kosmetyków tych, które miałam w domu i ich używałam i jeśli na prawdę były godne polecenia moim zdaniem, chciałam się podzielić tym z innymi.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie zdarza mi się kupować kosmetyków jakoś mnóstwo pod wpływem tego co zobaczę na innych blogach urodowych. 
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Hm, w sumie jakby się zastanowić to chyba raczej nic nie zmieniło. 
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy, zazwyczaj po prostu opisuje swój dzień. Czasami jak przeglądam różne strony to dodaję coś ciekawego z tych stron. 
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie miałam tak, ale pozostawiłam bloga gdzieś tak na pół roku. Bo po prostu nie miałam na niego czasu i zapomniałam o nim, teraz staram się mieć czas, bo stwierdzam, że blogowanie sprawia mi dużo radości. 

Taguję wszystkie osoby, które to czytają. ♥ 


A tu Kotek z kamerki. ♥ 
Dobrej nocy. ;-) 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.