Cześć wszystkim! :D W sumie 49 minut temu już byłam w domu ale aktualnie mam czas by coś szybko napisać. Niestety nie mam jak na razie zdjęć, muszę dopiero wyjść i je zrobić. O ile pogoda dopisze, bo coś się tak jakoś chmurzy na deszcz. Cóż jestem zadowolona z kurtki, ale muszę dokupić do niej sobie inne botki, tylko jeszcze nie wiem czy znajdę je w sklepach. Ale to się poszuka. Coś czuje, że szykują się ogromne zakupy! Już nie mogę się doczekać. Ah i ta szkoła, nudno strasznie! Nawet nie ma z kim gadać. Ale cóż.. trzeba się wziąć za historię i angielski. Także wstawiam znów jakieś ''inspirujące'' zdjęcia. I do następnego razu! ♥




3 comments:

  1. Ale mam ochotę na truskawki, ojeej *.*

    ReplyDelete
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    ReplyDelete
  3. Hi nice blog!

    I hope you could visit my site and follow too! http://daintybabymd.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.