Witam was. :) Przypadkowo weszłam na pewno stronę a mianowicie avanti24.pl i dowiedziałam się, że :
''Świat oszalał na punkcie butów z gumowego tworzywa. Przejrzałyśmy kolekcje z polskich sklepów i wybrałyśmy dla Was gumowe baleriny, sandałki oraz japonki w różnych kolorach i cenach!''
A wy? Co o tym myślicie? Podobają się wam takie buty? Bo mi chyba nie za bardzo.. jeśli chodzi o japonki no to może jeszcze da się przeżyć.. ale gumowe baleriny?! Przecież pewnie w tym koszmarnie się stopa poci. :) 



 

2 comments:

  1. Masz rację. Japonki jeszcze jako tako mogą być, ale baleriny.... o nie.!

    ReplyDelete
  2. No, masz rację z tymi balerinami.. A do japonek przyzwyczaiłam się na plaży ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.