DEBORAH MILANO - GIOVANNONI DESIGN
DEBORAH GROUP - MI
DESIGNED IN ITALY - MADE IN CHINA A10
24M 








Że miałam chwilkę czasu to już zrobiłam zdjęcia i dodałam. :) Jak dla mnie cienie są całkiem dobre. No chociaż mogłyby być lepsze. ;) Jak na razie nie używam ich, bo najczęściej maluję się na jakieś większe okazje. :) No i też widać dwa błyszczyki. Ale te generalnie w ogóle mi nie przypadły do gustu. Na ustach i w ogóle nie widać i smak mają taki gumowy. Ale no nic dziwnego, bo w końcu to nie jest jakaś dobra firma.

Tak wygląda WIOSNA zza mojego okna: 
No i jeszcze mój kolczyk w języku. :) Zdjęcie takie sobie ale no nie miałam innego. A mam również jeszcze jak był spuchnięty, ale myślę że nie ma tam nic do oglądania dlatego wam pokażę taki. :) Generalnie nie mogę się doczekać, aż zmienię kulkę! :) Bo ta niestety mi się już lekko znudziła. ;D Jest taka zwykła. Gdzie można kupić takie kulki ? Bo ja w sumie za bardzo się nie orientuję, a nigdzie ich nie widzę. :/ 

Do zobaczenia! :* 

4 comments:

  1. nie lubię takich "wszystkomających" zestawów, wolę dobierać sobie sama kolory różnych kosmetyków wedle uznania :)

    zawsze chciałam mieć kolczyk w języku <3 ale nigdy się nie odważyłam! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. podoba mi sie 8 :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.