Jak tam spędzacie święta? :) W domu z rodziną czy może gdzieś wyjeżdżacie? :) Ja już śniadanie zjadłam i teraz czekam na moją siostrę z chłopakiem. ;D Ale to dopiero przyjadą po 19, a jutro wyjeżdżam do dziadków. No i niestety jest śmigus-dyngus. I już sobie wyobrażam to jaka będę mokra.. eh jak ja tego nie lubię. Trzeba będzie wziąć ubrania na zmianę. :) Szkoda, że dzisiaj pogoda się tak zepsuła. Słońca zero, w oddali gdzieś czarne chmury. Zapewne będzie padać i będzie burza. Kurde, jak ja tego nie lubię... Zwłaszcza burzy. :/ Mam dosłownie fobię. Ale damy radę. :) A u was jaka pogoda? :) Cieszy mnie nawet ten jeden komentarz pod poprzednią notką. To znaczy, że jest ktoś kto czyta! :) Może jeszcze dzisiaj wieczorem dodam wam moje cienie , które dostałam od koleżanki z Sycylii. :) No jak na dzisiaj to już kończę. Może do zobaczenia! :* 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.