Witam. Strasznie dawno nie pisałam, ale jakoś nie miałam czasu na wejście na bloga. :D Mimo że siedziałam godzinami przed komputerem. ;] No ale niestety facebook wciąga. ^^ Napaliłam się na pewne buty, a są to : 

Po prostu je uwielbiam! :] Myślałam o białych. Ale raczej nie, gdyż szybko mi się ubrudzą. ;] Jeszcze chcę sobie kupić spodnie, coś w podobie tych : 


 Tylko jeszcze nie wiem gdzie je kupić. ;D Na allegro się nie opłaca,bo nie wiadomo czy będę dobre. Jeszcze myślałam o spodniach z dziurami. Ale oczywiście nigdzie takich nie mogę niestety znaleźć. ;] A jeśli chcecie wiedzieć co u mnie, to dobrze. Mam nowy plan niestety i jutro pierwszą matematykę. ;D Zobaczymy jak to będzie.. Mam nadzieję, że się zmieni i będzie więcej dni na 9. :D Kurdę.. zastanawiam się czy iść do szkoły na technika cyfrowych procesów graficznych czy na technika informatyki. :D Muszę jeszcze wziąć się za naukę! Bo za niedługo testy.. A nic nie umiem. -,- Trudno będzie coś się samemu nauczyć , ale myślę że damy radę. ;D Oo i staram się namówić rodziców na kupno kotka. :D:D Tylko nie wiem czy się ugną i mi kupią. ;D Chciałabym mieć takiego : 
A wy co myślicie o kotach? Macie jakieś zwierzątka w domu? Czy to dobry pomysł? Ja mam 2 psy, ale na dworze. I rodzice nie chcą mi kupić kotka z tego powodu, że mi go zjedzą. -,-  Ale myślę, że to nie jest problem upilnować kota, żeby nie wyszedł na dwór! :D Zawsze argumentów znajdą miliony. :/ Dobra nvm. ;P Do zobaczenia w następnej notce. ;* 


1 comment:

  1. buty i spodnie są spoko.

    słodziutki ten kot. ja mam 2 i są kochana, ale lepiej weź chłopaka, bo dziewczyny często są płochliwe. ^^

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.