Witam. Wiem dawno nie pisała, ale w ogóle nie miałam czasu. Zwłaszcza, że była wywiadówka i trochę za ciekawie nie było.. Musiałam nieźle zakuwać. Ale jest już lepiej. :) Miejmy nadzieję, że poprawię wszystkie jedynki i jakoś to powoli do przodu będzie szło.  W poniedziałek i we wtorek są próbne testy gimnazjalne! A ja zupełnie nic nie umiem.. :/ Będę musiała sobie parę rzeczy powtórzyć przez weekend.. chociaż jakoś za specjalnie mi się nie uśmiecha. :{ Myślę, że humanistyczny całkiem dobrze mi pójdzie, lecz jeśli chodzi o matematyczny to zapewne nie będzie za ciekawie.  Generalnie jeśli chodzi ogólne co u mnie, to nie za ciekawie. Niczego nie ogarniam. W szkole problemy, w domu, kłótnie z ważnymi w moim życiu osobami, brak czasu dla przyjaciół jak i również dla siebie samej! Chcę aby ten zły sen w końcu się skończył i było jak dawniej, chcę znów móc nie przejmować się niczym! Skończmy te brednie na temat mojego jakże wspaniałego życia. 0.o


No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.