Witajcie!
W sumie sama nie wiem czemu założyłam tego bloga. Może z ciekawości? Pewnie tak. Jak widzicie z nazwy bloga jest on po prostu o mnie i moim zwariowanym życiu. Ogólnie to interesuję się fotografią i obróbką graficzną. Najczęściej posługuję się programami takimi jak :

- Gimp
- Photoshop
- Photoscape 


Jestem Oliwia. Urodziłam się w Łodzi - 18 maja 1995 roku. No to chyba tyle więc:
Dzisiaj mam zamiar przedstawić wam trochę moich "artystycznych'' zdjęć zimowych. Nie uważam, że są one jakieś wspaniałe. Ale dopiero się uczę i liczę na waszą szczerą opinię. Robię zdjęcia aparatem Sony DSC-h9. Mam go od około roku albo półtora. Mam nadzieję, że dzięki poświęcaniu więcej czasu na robieniu zdjęć, stanę się coraz to lepsza w tym co robię. Dobra.. no to oto moje zdjęcia: 

 No i to jak na razie wszystko na dzisiaj kochani. Liczę na waszą szczerą opinię na temat tych zdjęć. Pozdrawiam i do następnego razu. W sumie nie wiem kiedy on nastanie, gdyż teraz zaczyna się szkoła. Po 2 tygodniowej przerwie. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Trzymajcie kciuki! :* I dobrej nocy życzę.

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.