Witajcie. Cieszy mnie jeden komentarz pod poprzednim postem. Szkoda tylko, że to spam. Ale przynajmniej ktoś tu wchodzi. Wstawanie dzisiaj o szóstej nawet nie było tak męczące. :) Zjadłam śniadanie i powoli szykowałam się do szkoły. Niestety jak zawsze nudno w szkole, ale trochę śmiechów z Siwą było. :) Wkręcanie o grze kamienna twarz i takie tam. Generalnie bania na całego. A teraz siedzę i robię polski mam mnóstwo tego zadanego! A nie mam jeszcze 2 prac.

- opis przeżyć
- świat przedstawiony
- przyczyny napisania książki
- krótka notatka o autorze książki
- przebieg wydarzeń 


Więc generalnie sporo tego! Jeszcze do tego dochodzą różne rzeczy z projektów. Ozdobienie lalek strojem i napisanie tekstu naszego hymnu. Dosłownie nie mamy w ogóle z Siwą rymów. Mam nadzieję, że coś się znajdzie, bo inaczej pewnie pani będzie na nas zła. A to za proste niestety nie jest. :) Jak wróciłam do domu, w końcu trochę się odprężyłam. Obejrzałam z moim chłopakiem znów film Odlot, bo tak mu się spodobał, że chciał więcej! :) I w końcu dostałam moją upragnioną mp4. Mimo że miała być niebieska a jest czarna to i tak jestem szczęśliwa. W końcu będę mogła normalnie słuchać muzyki, a nawet oglądać filmy. A w długie podróże przyda mi się to, mam nadzieję. Już nie będę pisała więc to na dzisiaj koniec. Dobranoc! I mam nadzieję, że do jutra. Buziaki Kochani! :* 

( na zdjęciu to nie ja i podaję adres skąd zdjęcie wzięłam:
http://weheartit.com/entry/6745857 ) 

1 comment:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.