Witajcie! Dziś pojawiam się aby pokazać wam kolejny świetny sklep internetowy z naprawdę fajnymi ubraniami. Myślę, że tak jak mi przypadną wam one do gustu. Z racji tego, że bardzo podoba mi się azjatycka moda to zazwyczaj znajduję takie oto perełki internetowe. Pokażę wam teraz parę produktów, które najbardziej wpadły mi w oko.


Możecie znaleźć w tym sklepie sukienki i wybrać z nich 3 rodzaje:

SUKIENKI MAXI
SUKIENKI MIDI
SUKIENKI MINI

Mi najbardziej w oko wpadła ta sukienka. Wyjątkowa Niebieska Sukienka Asymetryczna Pięknie Powycinana. Jak dla mnie ma wspaniałe kolorki! ♥  


Możecie również znaleźć mnóstwo świetnych bluzeczek (krótki, długi rękaw), tuniki (-||-), t-shirty. Jest tego na prawdę mnóstwo i jest w czym wybierać zwłaszcza, że ceny są całkiem przystępne. Więc myślę, że każda z was może znaleźć tam coś ciekawego. 

Przeglądając koszule, zaciekawiła mnie jedna swoją oryginalnością i na pewno tym, że raczej nie można ich spotkać w Polskich sklepach, rynkach itd. Nie wiem jak wam ale mi na prawdę przypadła do gustu, a wy co o niej sądzicie? Jeansowa Niebieska Koszula z Różowym Neonowym Kołnierzykiem i Mankietami Jest piękna! 


Przeglądając dalej trafiamy na marynarki i żakiety, które moim zdaniem również wyglądają fenomenalnie i chciałabym mieć je wszystkie w szafie, dalej są kurtki, kamizelki, różne bluzy z kapturem, kardigany, kombinezony, spódnice, spodnie i legginsy, płaszcze, damska bielizna, nak classic i to co od nie dawna pokochałam swetry.

Oczywiście jeden ze sweterków wpadł mi w oko. Różowy Atrakcyjny Sweter z Szerokim Mankietem + Milutki Futrzany Kołnierz  Cóż w sumie taki sweterek można wszędzie kupić, ale ten kolor jest nie zastąpiony. Raczej ciężko jest trafić na taki świetny odcień różu. 


Znajdą się również produkty dla płci przeciwnej: on. Które moim zdaniem również mają coś w sobie. Ale ponad to możemy w tym sklepie znaleźć torebki i obuwie. Moim zdaniem jest to jeden z lepszych sklepów, w których znajdują się Azjatyckie ciuszki. Wydaje mi się, że lepszego innego nie znalazłam np, pod względem wystroju strony jaki tam panuje. A wy co sądzicie o tym sklepie?

* * *

Z racji tego, że post znów był taki mało tematyczny, a tylko prezentujący sklep wstawiam zdjęcie z dnia wczorajszego. Także taka mała rekompensata, na następny raz postaram się wymyślić coś ciekawszego. Jednakże mam nadzieję, że pomimo tego notka was zaciekawiła. ♥


♥ LOVE LOVE LOVE ♥

17 comments:

  1. Widziałam ten sklep. Mają fajne cichy. ;3

    ReplyDelete
  2. śliczne<3
    http://of-mine-obsessions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciuchy fajne, ale to nie ten sklep, co trzeba czekać na nie 25 dni roboczych ?:D
    Zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomimo to i tak bym poczekała na takie ubrania. :D O ile wyglądałyby tak dobrze i nie rozleciały się po pierwszym praniu to 25 dni roboczych to nic, haha. :D

      Delete
  4. Świetna koszula .
    Mnie bardzo post zaciekawił ;)

    szalone-moje-zycie.blogspot.com | Zapraszam

    ReplyDelete
  5. Śliczna sukienka ;] Wchodziłam na ten sklep i jest on bardzo tani , najbardziej podobają mi się tam sukienki w stylu retro ;]

    ReplyDelete
  6. FAJNE ZDJĘCIA
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajny ten sklep , zaciekawił mnie :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny sklep,nie słyszałam wcześniej o nim;)

    ReplyDelete
  10. nawet fajne to jest


    obsrwacja za obserwacje? jelsi tak zrob to pierwsza i napisz u mnie o tym w komie a jak naj szybciej odwdziecze sie tym samym
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. nie słyszałam o sklepi ,zaraz zobczaczę ;3
    Ładniutki zdjęcie ;p
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    * Będzie mi miło jak zaobserwujesz

    ReplyDelete
  12. Muszę zajrzeć do tego sklepu :)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Super blog, zapraszam do mnie! :)
    wikson-wikson.blogspot.com/
    +zaobserwowałam! :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.