Hello ladies! ♥ Dziś postanowiłam zrobić taki post haulowy. Z rzeczami jakie ostatnio kupiłam. Mam nadzieję, że notka się spodoba. Chcecie więcej takich postów? Jeśli chodzi o to co u mnie to całkiem dobrze, tylko ta pogoda taka jakaś niestety nie zdecydowana. Mam nadzieję, że na początku lipca będzie dopisywało samo słońce, bo wyjeżdżam do dziadków. Wydaje mi się, że raczej notki będą się pojawiały, bo biorę ze sobą cały sprzęt fotograficzny. Więc może coś ciekawego wymyślę. To może nie będę przedłużała tylko już zaczynamy notkę. ;-))






   Macie jakieś pomysły, o jakim temacie miałyby być kolejne notki? Dawajcie propozycje w komentarzu ♥ Dobrej nocy. ;-*

15 comments:

  1. Takie Haule zakupowe to bardzo fajne pomysły na notki ;)))))
    Fajne okulary :)))

    ReplyDelete
  2. fajny blog
    zapraszam do siebie:)
    http://fryourselfee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Masz świetną figurę i bardzo dobry gust, aż zazdroszczę ;) No, widzę, że jesteś ode mnie młodsza o rok. Zastanawiałaś się już nad maturą? ;) Jeśli potrzebujesz jakieś rady to zapraszam do mnie :)

    PS Bardzo fajne tło!

    ReplyDelete
  4. bluzka świetna :)
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    ReplyDelete
  5. boski blog !
    obserwuję ♥ i licze na rewanżyk

    ReplyDelete
  6. Hej:*
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie:)
    Szczegóły na blogu!;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Piekne okulary ! Bardzo ciekawy blog :)
    OBserwujemy?

    ReplyDelete
  8. piękne zakupy ;d

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. followed:) have a nice day sweetie:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.