Cześć wszystkim! Jak tam u was dni mijają? Ja niestety jestem chora, co bardzo mi doskwiera, bo w sumie nigdzie nie wychodzę pomimo tak ładnej pogody za oknem. Kurde, aż chciałoby się popływać w basenie. Mam jednak nadzieję, że ta pogoda utrzyma się już przez całe wakacje, bo chciałabym się coś opalić. ;-D
   Ku mojemu zdziwieniu dzisiaj otrzymałam paczuszkę od firmy RINGS&TINGS, na prawdę bardzo się zdziwiłam, gdyż nie pamiętam kiedy z nimi pisałam na temat tej współpracy, ale o dziwo wywiązali się z tego i przysłali dwa łańcuszki i bransoletkę. Zresztą zobaczcie sami:








   Cóż myślę, że produkty z tego sklepu są bardzo dobrze wykonane. Co prawda są zrobione z tworzyw sztucznych to moim zdaniem i tak ładnie się prezentują. Mam nadzieję, że z bransoletki szybko mi nie zejdzie farba. Gdyż bardzo mi się ona podoba, a poza tym niedawno nawet myślałam aby kupić sobie taką, a tutaj oto taka niespodzianka. Thank you, RINGS&TINGS!
   A czy ktoś z was ma może jakąś biżuterię z tego sklepu? Moim zdaniem jest tam sporo różnych rzeczy, które mi się bardzo podobają. Mam nadzieję, że może chociaż jeszcze z jedna niespodzianka z biżuteryjną paczuszką się pojawi.
  Miłego dnia! :-*

12 comments:

  1. Jakie genialne ! : O Też chcę takie :D Zdrowiej :D

    ReplyDelete
  2. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    ReplyDelete
  3. Zdrówka :* na pewno zdążysz sie opalić :D
    Świetna ta biżuteria :D
    http://wekablogpf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ale ładne te rzeczy. Ogólnie lubię ten sklep, ponieważ maja też bardzo ładne ubrania : ))

    Obserwuję (jako 190). Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale śliczne dodatki ! Najbardziej mi się podoba bransoletka z krzyżem:)
    Pozdrawiam i zdrowiej :)

    ReplyDelete
  6. cudowne;o


    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ooo moja siostra ma taką samą bransoletka z krzyżem!!;>
    Fajny nagłówek na blogu;)

    ReplyDelete
  8. j mam tk zlot z krzyzem : )

    asteja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super naszyjniki. :) Mega, ostatnio zastanawiałam się czy właśnie sobie podobnego nie kupić. xd
    Obserwujemy? Jeśli tak, to daj znać :-)
    axlowa12.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.