Cześć! ♥

Wczoraj byłam w realu i otworzyli nowy sklep, który bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że będę tam często go witać. Zakupiłam fajne stopki do balerinek, które zaraz wam pokażę. Znalazłam tam fajne spodnie, które chcę mieć! I jeszcze dwie spódniczki. Jedna jest biała miniówka, a druga tak samo miniówka tylko z flagą USA. Tylko teraz skąd wziąć na to wszystko pieniądze? Pracy jakoś nie mogę znaleźć jako 17-latka. Może się jeszcze coś wymyśli. Jak nie to będą prośby o kieszonkowe. Jeszcze na wesele muszę sobie zakupić baleriny, sukienkę i może jakąś biżuterię? Lakiery do paznokci, nie wiem ile tego jeszcze wpadnie mi do głowy. I przecież muszę się w końcu na basen wybrać, a stroju kąpielowego nie mam. Więc też trzeba kupić, ale trudno będzie znaleźć taki aby pasował do mojej sylwetki. (małe piersi, odstający brzuszek, duże uda i pupa). Tak! To jest straszne.. gdyby chociaż piersi miała większe to bym tak nie narzekała. :/




Zakupiłam również szampon, który jest bardzo chwalony. A mianowicie BabyDream. Aczkolwiek po umyciu jakoś nie zauważyłam żadnej zmiany. Może po dłuższym stosowaniu coś zauważę? Wydaje mi się, że moje włosy są za bardzo zniszczone. Mają po rozdwajane lekko końcówki i się strasznie puszą, są suche. Nic na to nie mogę poradzić. Może ktoś z was ma jakieś dobre specyfiki do włosów? Nie chcę ich ścinać, ale chyba to niestety będzie konieczne. Tak długo czekam, żeby chociaż troszkę mi włosy urosły. Teraz mam prawie do łopatek, dlatego też nie mam zamiaru ich ścinać! Chcę aby tylko się poprawiły i dalej sobie spokojnie rosły. Miło by było jakby znalazła się taka osoba, która by mi o tym wszystkim napisała.


I na koniec pokażę wam mojego kociaka. ♥

Jak widać do wygrania mnóstwo wspaniałych rzeczy, z których każda z nas byłaby na pewno bardzo zadowolona. :-) Wezmę udział chociaż wiem, że i tak zapewne niestety nie wygram. Gdybym tylko miała więcej pieniążków na takie rzeczy, które się tutaj znajdują. Na pewno byłabym w siódmym niebie. No nie ważne. Na pewno jakbym wygrała od razu recenzja każdej z rzeczy! ;-)

Chcecie również wziąć udział, zapraszam tutaj: KLIK 


3 comments:

  1. na prawdę ta książka może zmienić ŻYCIE ! : ) na szczęście kiedyś sama to zrozumiałam - bez książki :) kilka rad mi się przyda na już ale wiele już sama stosowałam :) / a tu masz link do przeczytania online zupełnie za darmo ! :) czytanie zajęło mi jeden dzień :) - > http://z2.frix.pl/frix268/05f990b5002aa0cf4c7c9675/Argov%20Sherry%20-%20Dlaczego%20m%C4%99%C5%BCczy%C5%BAni%20kochaj%C4%85%20zo%C5%82zy.pdf

    ReplyDelete
  2. co do ciuchów z flagą odradzam - chwilowa nieprzemyślana moda! najgorzej to wyglądało na euro zamiast reprezentować Polskę ludzie chodzili z flagą Ameryki bądź Angli na klacie .. masakra. // co do włosó niebawem zamawiam maseczkę na allegro bo słyszałam i czytałam o niej wiele opinii : ) tu masz link do niej - > http://allegro.pl/mila-crema-al-latte-maska-mleczna-1000-ml-gratis-i2405642048.html

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.