Ale jestem szczęśliwa, już z Moim Kochaniem jesteśmy razem pół roku. I pomimo tylu kłótni i nie porozumień to wiem, że nadal chcę z nim być. Jest świetnie. ;-) I mam nadzieję, że tak już zostanie. Jutro Kotek ma jeszcze urodzinki. ;o A ja chciałabym się opalić.. ale nie wiem czy wychodzić na dwór. Bo zimny wiaterek wieje. Wrr.. ;/ A przecież trzeba się opalić na wesele. Może zdążę do końca lipca, się zobaczy. ;-) Jak nie to pozostaje solarium, czego nie toleruję ! A tak to wszystko dobrze. Już 2 tygodnie można powiedzieć, że mam wakacje. Bo nie chodzę do szkoły, teraz tylko w piątek przyjdę odebrać świadectwo i 2 miesiące wolnego! <3 Lubię to! Ostatnio zaczęłam oglądać anime, które strasznie mi się spodobało. A nazwa jego to Beelzebub! Tak w skrócie opowiada ono o chuliganie i dziecku, które zostało jemu wciśnięte. I to dziecko jest z piekła, później pojawiają się inne osoby z tego piekła. Są tam różne bójki itd. Ale można się nieźle uśmiać, po prostu jest to moim zdaniem dobra komedia anime jaką kiedykolwiek widziałam. Wczoraj w nocy zaczęłam oglądać również: Nyan Koi! Jest to o chłopaku, który ma alergię na koty, a jego rodzina i wszyscy w otoczeniu strasznie je kochają. On ich nienawidzi, pewnego razu przypadkiem urwał głowę kotu posągowi, który strzeże inne koty i tak oto w ten sposób zawisła na nim klątwa i słyszy co koty mówią. Też zabawne! :D Ale jestem dopiero na pierwszy odcinku. Zaraz idę pograć w TS3. Później idę do lekarza i widzę się z Misiakiem. Yhmm... ;D Jeszcze muszę kupić sobie sukienkę na weselę już sobie obczaiłam ciekawą no i jeszcze torebkę Nike. <33

Już was nie zanudzam do kolejnego napisania! ;-*


1 comment:

  1. kłótnie i nieporozumienia są w każdym związku, ważne żeby nad nimi zapanować i jak widzę idzie wam nieźle ;) powodzenia i wytrwałości ! : )

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.