Dziś z okazji tego, że mam chwilę czasu napiszę post o jednym z moich zainteresowań. A mianowicie jest to manga i anime. Bardziej jednak jest anime, aczkolwiek mam z 3-4 tomy mang w domu. No to generalnie zacznę od tego, że interesuję się anime i Japonią od roku. Zaczęło się to tamtego czerwca i wtedy po raz pierwszy obejrzałam moje pierwsze anime jakim było Naruto i Naruto Shippuuden - katowałam go całe wakacje, aby nadążyć nad nowo dodawanymi odcinkami co czwartek. No i w końcu dogoniłam. Strasznie mi się spodobało i tak zostało do teraz. Aczkolwiek mam za sobą również takie anime jak:

Death Note
Kuroshitsuji
Kaichou Wa-Maid Sama!
Durarara
Angel Beats
Danshi Koukou Sei no Nichija (2012!) 
No.6
Junjou Romantica
Steins;Gate

A aktualnie oglądam i mam chęć obejrzeć:
Higurashi no naku koro ni (i resztę serii z tego)
Rurouni Kenshin - z powodu tego, że posiadam mangę, która mnie zaciekawiła strasznie. 
Sekai-ichi Hatsukoi (yaoi) 
Bleach 

Mam nadzieję, że znajdę chwilę czasu w te wakacje i na spokojnie obejrzę sobie to co chciałam od dawna zobaczyć. Na pewno do tej listy dojdzie o wiele więcej tytułów, aczkolwiek jak na razie nie mam czasu posprawdzać tego wszystkiego. :) Jakie aktualnie są ciekawe jak dla mnie anime. A polecam je oglądać na http://anime-shinden.info Jak dla mnie najlepsza strona do oglądania anime! A jeśli chodzi o Naruto to polecam: http://naruto.wbijam.pl i http://shippuuden.pl 


Myślę, że jak znajdę trochę więcej czasu przybliżę wam co nieco ciekawego na temat anime i mangi i Japonii. Bo na prawdę myślę, że każdemu z was by się to spodobało. Ja na początku tak jak pewnie większość nazwało to: Chińskie bajeczki. Ale po obejrzeniu na prawdę zmieniłam zdanie. Bo każde anime, no dobra może nie każde, ale większa część czegoś nas uczy. Przykładem jak dla mnie jest Naruto, gdzie główny bohater pomimo różnych trudności nie poddaje się i stara się nawrócić swojego przyjaciela na dobrą drogę. Jak dla mnie coś świetnego i w przyszłości będę je puszczała moim dzieciakom. :)



No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.