Jak zwykle nie mam czasu, żeby cokolwiek tu napisać. Teraz jest koniec szkoły trzeba poprawiać itd. No i również muszę znaleźć czas dla mojego mężczyzny. :) Postaram w następnym poście pokazać wam co dostałam na dzień dziecka. A jest to big volume lash - eveline jeszcze nie używałam więc recenzja na pewno za niedługo się pojawi no i lirene - nature matte fliud matujący, którego używam często. I do tego jeszcze próbkę fluidu paese nr. 602. Pani wybrała mi odpowiednią próbkę do mojej cery. :) Mam nadzieję, że będę zadowolona to sobie kupię. :) 

A jak na razie jest czas na niemiecki, maszyny i biologię. I wydaje mi się, że również polski.. nie wiem jak zdobędę jeszcze jedną ocenę z polskiego no ale jakoś tam się postaram i będzie dobrze. ;) 



Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka. <3 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.