Nawilżanie skóry to u mnie zdecydowania podstawa w pielęgnacji. Przyznam, że staram się przemycić w każdym kosmetyku takie składniki aktywne, które pomogą mi w zatrzymaniu nadmiernej utraty wilgoci. Pomimo, że sama nie posiadam cery suchej - a to właśnie głównie tyczy się to tych osób - zauważyłam, że przy mojej mieszanej skórze idealnie sprawdzają się właśnie produkty właśnie tego typu. 

Dlatego dzisiaj przychodzę dla was z żelem do mycia twarzy, który jest wręcz idealny dla każdego. Nie wiem czy ktoś z was zna już markę ROVECTIN - ale odkąd znów powróciłam do zakamarków azjatyckiej pielęgnacji z dużo większą wiedzą na temat pielęgnacji, postanowiłam jeszcze raz wypróbować produkty różnych marek. Z tej firmy miałam już tonik o którym nawet wcześniej pisałam na instagramie, nie długo również tutaj podzielę się opinią i z wami.  Marka ROVECTIN wykorzystuje wyłącznie wysokiej jakości, hipoalergiczne składniki, nie zwierają substancji zapachowych, sztucznych barwników, parabenów oraz szkodliwych związków. 

Sam żel do mycia twarzy jest o niskim pH, które pielęgnuje skórę podczas oczyszczania, pozostawiając ją nawilżoną i dużo bardziej elastyczną. Lekko kwaśny conditioning cleanser pomaga przywrócić równowagę wodno-olejową skóry o pH 4,5-6,5 zapewniając jednocześnie doskonałą moc oczyszczania. Utrzymuje on poziom nawilżenia skóry dzięki czemu nie będziesz czuć ściągnięcia się skóry twarzy po samym myciu. Produkt jest hipoalergiczny, zawiera naturalne składniki roślinne dzięki czemu jest łagodny, ale również doskonale radzi sobie z usuwaniem brudu oraz martwego naskórka, przy tym nie powodując żadnych podrażnień. Co ważne nie zawiera on parabenów, olejów mineralnych, sztucznych zapachów, barwników oraz sterydów. 

Ze swojej strony mogę dodać, że to co obiecuje producent pokrywa się z prawdą. Dla mnie co prawda najważniejsze w produktach to oczyszczania twarzy jest to aby po umyciu moja skóra nie była ściągnięta. Tutaj właśnie tak się nie dzieje, a dodatkowo czuć, że jest ona dużo bardziej nawilżona niż w przypadku innych żeli czy pianek, które wcześniej używałam. Myślę, że sprawdzi się do każdego typu skóry. Także jeżeli jesteście zainteresowani możecie go zakupić - tutaj

Jeżeli robicie zakupy na YesStyle.com możecie skorzystać z mojego kodu zniżkowego 'OLIVIASOJO

{ ENG } 

For me, moisturizing the skin is definitely the basis of skin care. I admit that I try to smuggle in every cosmetic active ingredients that will help me stop excessive loss of moisture. Despite the fact that I do not have dry skin myself - and this is mainly the case with these people - I noticed that this type of products is perfect for my combination skin.

That's why today I come for you with a face wash gel, which is almost perfect for everyone. I don't know if any of you already know the ROVECTIN brand - but since I returned to the recesses of Asian care with much more knowledge about skin care, I decided to try products from different brands again. I already had a tonic from this company, which I wrote about on Instagram before, and I will also share my opinion here with you soon. The ROVECTIN brand uses only high-quality, hypoallergenic ingredients, does not contain fragrances, artificial dyes, parabens and harmful compounds.

The face wash gel itself has a low pH which cares for the skin while cleansing, leaving it moisturized and much more supple. Slightly acidic conditioning cleanser helps restore the skin's water-oil balance with a pH of 4.5-6.5 while providing excellent cleansing power. It maintains the level of skin hydration so you will not feel the skin tightening after washing. The product is hypoallergenic, contains natural plant ingredients, which makes it gentle, but also perfectly removes dirt and dead skin without causing any irritation. Importantly, it does not contain parabens, mineral oils, artificial fragrances, dyes and steroids.

For my part, I can add that what the manufacturer promises is true. For me, the most important thing in face cleansing products is that after washing my skin is not drawn off. This is not the case here, and you can also feel that it is much more moisturized than with other gels or foams that I have used before. I think it will work for all skin types. Also, if you are interested, you can buy it - here

Shopping on YesStyle.com you can use my rewards code / disount code: OLIVIASOJO to save some money. 


5 comments:

  1. Wygląda świetnie, zapisuję i muszę przetestować :D

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że zgodnie z obietnicami producenta, kosmetyk działa.

    ReplyDelete
  3. Nie testowałam jeszcze Rovectin. Ciekawi mnie zarówno ten żel jak i tonik tej marki.

    ReplyDelete
  4. Mam to samo nawilżenie to podstawa. Nie słyszałam o tych produktach jeszcze

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.