Witam wszystkich! Z racji tego, że 18 maja obchodziłam swoje osiemnaste urodziny, postanowiłam zrobić post na temat tego święta. Cóż spędziłam ten dzień z rodziną w domu, było bardzo miło i na spokojnie. Cóż nie chciałam robić jakiejś hucznej uroczystości, bo w sumie nie oto tu chodzi. Najważniejsze dla mnie było to, że wszystkie bliskie mi osoby były obok mnie. No niestety prócz mojej przyjaciółki. Ale mam nadzieję, że w wakacje jakoś nadrobimy każdą minutę, którą spędzałam sama. Jeśli chodzi o prezenty to dostałam kwiaty, pieniądze, kartkę i bransoletkę. Niczego więcej nie potrzebuję w sumie. A pieniądze zamierzam odłożyć na prawo jazdy, które mam zamiar zacząć od lipca. Mam nadzieję, że nie będę się stresowała.
   Dzisiaj byłam złożyć papiery o dowód, ah i teraz muszę czekać miesiąc aby go odebrać. Zastanawiam się tylko czy może np. nie zadzwonić wcześniej do urzędu i spytać się czy czasem już go nie wyrobili. Bo z tego co wiem moje koleżanki brały nawet po tygodniu lub dwóch.
   Ostatnio dostałam paczuszkę od eFoxcity, w której znajdowała się bransoletka, którą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Dokładnie znajduje się ona tu

Przepyszny i przepięknie wyglądający tort, który zrobiła moja mama. ♥
Bransoletka, którą dostałam od cioci.


eFoxCity


Moje dzisiejsze śniadanie.
   Cóż mam nadzieję, że notka się spodobała. Dzisiaj jadę na małe zakupy więc myślę, że w następnej pokażę wam co kupiłam. Jeszcze do tego w ramach współpracy będę dodawała recenzje produktów Marizy. Także dużo będzie się działo tutaj. Mam nadzieję, że pomimo iż piszę w sumie bardzo rzadko będzie nadal tutaj wchodzić. Dziękuję każdemu, kto zostaje tutaj chwilę dłużej i skomentuje. Jesteście wspaniali! ♥
   Biorę się za wygląd bloga, remont już prawie trwa tydzień a nic nie zrobiłam w stronę tego aby cokolwiek tutaj jakoś dobrze wyglądało. Także możecie spodziewać się kolejnych zmian.

Miłego dnia. :*

8 comments:

  1. No to spóźnione 100 lat :)!
    Owoce na śniadanie - uwielbiam :):):)

    ReplyDelete
  2. Mniam,aż się głodna zrobiłam :)

    meg-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Najlepszego :D
    Świetne zdjęcia ;)
    Owoce *____*
    Zapraszam :D

    ReplyDelete
  4. Ooo.. ja swoje urodzinki miałam 15 maja.
    Zjadłabym owocki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  5. Spóźnione stoo lat !
    Ale pyszne śniadanko *.* Fajowe prezenty ^^
    Będę trzymać kciuki za prawko ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne prezenty. Lecz ja wolałabym 18-stke spędzić z przyjaciółmi ;D I obyś zdała prawo jazdy ! ^_^
    +obserwuje
    Liczę na rewanż
    http://i-present-to-you-my-crazy-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Spóźnionego najlepszego! Świetne zdjęcia.:) No i powodzenia na prawku, to nie jest takie trudne jak się wydaje.:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.