Cześć wszystkim! ♥ Ponieważ post trochę długo się nie pojawiał postanowiłam na szybko zrobić listę before I die, którą pewnie każdy z was widział. Za niedługo będą pojawiało się na blogu dużo postów na temat kosmetyków dzięki współpracy z firmą Mariza. Także czekajcie wytrwale, potrzebuję tylko dokupić kartę pamięci do mojego nowego cudeńka, jakim jest Canon eos 1100D. ;-)

 Na przykład do Japonii. ♥ 



Marzę, strasznie marzę o kilku małych tatuażach i piercingu. *_* 








   A wy macie już taką swoją listę? Jeśli ktoś byłby zainteresowany zrobieniem takiej listy na swoim blogu polecam wam tą oto stronę: klik. Wydaje mi się, że jest tam tych obrazków całkiem sporo więc każdy z was powinien znaleźć coś ciekawego dla siebie. 

Miłego dnia! ♥

17 comments:

  1. Super lista:D zainspirowałaś mnie chyba zrobię coś podobnego :D

    ReplyDelete
  2. Świetne to :)
    Też mam zamiar podobną zrobić notkę, bo one są świetne i inspirujące <3
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  3. też mam taką swoją listę, ale puki co nie będę jej zdradzać :p

    ReplyDelete
  4. Świetna lista.:) Co do tatuaży też chcę mieć co najmniej jeden.:D

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne inspiracje ;) zapraszam do mnie : http://rozalias-fashiob.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super inspiracje ;) Chyba też zrobię taką listę :) Obecnie marzy mi się kolczyk w wardze ;d
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ja chyba mam te same prioritety co ty... :)
    fajny blog, obsaerwuje i prosze o rewanz, zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wszystkie też do mnie pasują ! :)

    ReplyDelete
  9. świetne :D też chciałabym nauczyć się japońskiego :D
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  10. Podobają mi się twoje pomysły... też chcę pojechać do Paryża. Co prawda juz tam byłam ale chce znów... moi rodzice mieli szczęście tam mieszkać, ja tez miałam ,ale los się inaczej potoczy :(

    :)
    DEMORDIE.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. uwielbiam inspirujące before i die :) Polecam również just girly things.
    Ooo tak jak ja jesteś z Łodzi :)

    ReplyDelete
  12. Piekne marzenia, powodzenia w ich realizacji :)

    Co powiesz na wzajemna obserwacje ?
    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.