Witam wszystkich. W końcu znalazłam chwilę czasu i znów piszę na blogu. Przez tą piękną pogodę nie mogłam znaleźć czasu, ale przynajmniej miała wolne od szkoły. Muszę się troszkę wziąć w garść i nazbierać parę ocen, aby nie było żadnych nieklasyfikowań z tego powodu, że mam tylko jedną ocenę zamiast trzech. Ale to myślę nadgonię jakoś.

Generalnie majówka spędzona jak najbardziej dobrze. Teraz tylko niestety pogoda się zepsuła. A tak to dwa grille były i było jak najbardziej dobrze. Mam nadzieję, że w tym kolejnym wolnym dniu będzie trochę więcej słońca aby przysmażyć się troszkę. Bo coś za blada jestem, aczkolwiek wiadomo, że będzie jeszcze czas w wakacje na opalanie. :)

Nawet jakoś nie mam czasu, żeby obejrzeć do końca moje zaczęte anime, no ale cóż. :) Może jakoś to nadrobię w końcu.

A znalazłam piękne zdjęcia pustyni, które musicie po prostu zobaczyć. Jak dla mnie świetne są!


Piękne oblicza pustyni: 






(c) JoeMonster.org 

Miłego dnia. :)





No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.