Postanowiłam napisać jakąś recenzję produktu, który używam. Mam nadzieję, że może komuś się przyda. A jeśli chodzi o to co u mnie, to strasznie się lenie. I ciągle narzekam, że na nic nie mam czasu.

Jutro dodam zdjęcia robione z aparatu, gdyż aktualnie jest już po północy i nie wyjdą one aż tak dobre, aby je tutaj dodawać. Mam nadzieję, że recenzja się przyda.

Co mówi producent? 
Wygładzające mleczko łagodzące delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszenia. Dokładnie zmywa makijaż. Zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia, skóra staje się gładka i czysta.

Preparat zawiera :
  • ekstrakt z nagietka łagodzi podrażnienia, działa kojąco
  • olej migdałowy natłuszcza, wzmacnia i wygładza
  • masło Shea działa odżywczo, łagodzi objawy suchości skóry
  • proteiny sojowe neutralizują wolne rodniki, odbudowują barierę hydrolipidową skóry
  • gliceryna utrzymuje właściwy poziom nawilżenia
Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Hydrolyzed Soy Protein, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Potassium Phosphate, Tetrasodium EDTA, Magnesium Aluminum Silicate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Parfum, Methylparaben, Prophylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol.

Sposób użycia:
Niewielką ilość preparatu nanieść na dłoń i rozprowadzić okrężnymi ruchami na powierzchni twarzy i oczu. Następnie delikatnie zetrzeć zwilżonym płatkiem kosmetycznym lub spłukać ciepłą wodą.

 Cena: ok. 5zł / 200ml

Moja opinia: Mogę powiedzieć tylko tyle, że mleczko jak dla mnie bardzo dokładnie zmywa makijaż. Nie wysusza skóry i czuć, że jest ona lekko oczyszczona. Lecz niestety nie mogę się zgodzić z tym, że jest gładka. Myślę, że warto go kupić. Mam już go z 2-2,5 msc więc jak sami widzicie wydajny. Nie jest również zbyt drogi i nie ma odrzucającego zapachu. Jednym słowem polecam, aczkolwiek nie wiem jak kogo skóra działa na jaki kosmetyk.

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.