Miałam napisać wczoraj ale jakoś zapomniałam. Generalnie aktualnie siedzę przed komputerem chora. Z bólem głowy i brzucha. Ale jakoś daję radę. Muszę się jeszcze trochę pouczyć, może fizyki. Aktualnie jakoś chęci nie mam i jestem po prostu zmęczona. Ale coś jeszcze z siebie wycisnę. :) 

Oglądam sobie aktualnie Stens;Gate i w sumie polecam. :) Nie jest złe, chociaż na początku mnie za bardzo nie ciekawił, ale od pewnego momentu znów chciałam oglądać dalej i dalej co się stanie. Polecacie jakieś ciekawe anime? :) 


Muszę sobie kupić adidasy, ale nie jestem pewna czy kupić takie jakie właśnie chce. A mianowicie białe Nike fixed :) Szukam z niebieskim znaczkiem, może gdzieś w Łodzi znajdę. Ewentualnie z różowym ale dobrze by było jakby był taki ostro różowy, tak to bym do tego sobie kurteczkę kupiła. :) 

A na wakacje mam zamiar sobie znaleźć pracę aby zarobić trochę kasy na prawo jazdy, które mam zamiar zrobić za rok. Mam nadzieję, że uda mi się coś znaleźć. No i jeszcze muszę poprawić chemię. Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie. Więc trzeba się wziąć do roboty! Możliwe, że właśnie z tego powodu właśnie znów będę zaniedbywała bloga, no ale nie ważne. Bądźmy dobrej myśli. Będę się starać jak mogę. I myślę jeszcze na zrzuceniu paru kg, może również będę tutaj to opisywała? Zobaczę. :) 



Miłego wieczoru. 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.