A ja byłam nad morzem. I powiem wam, że bardzo fajnie spędziłam tam czas. Tylko szkoda, że nie było słoneczka. Ale tak to było epicko. Generalnie nawet sama nie wiem o czym chcę prowadzić tego bloga. Tak na prawdę nie mam smykałki do robienia makijażu czy też do kompletowania ubrań. Pewnie będzie tutaj taki konkretny mix wszystkich rzeczy, więc niech już będzie właśnie tak. ;)
A powyżej widzicie zachód słońca. No to zdjęcie generalnie bardzo przypadło mi do gustu coś mi się wydaje, że jest to jedno z lepszych zdjęć. Właśnie!  Uwielbiam robić zdjęcia co chyba widać.  I jeśli w tym roku uda mi się pojechać na samych 4 tata dokupi mi specjalny obiektyw do mojego aparatu. Ja! Muszę się postarać. ;) Wtedy zdjęcia to już w ogóle będą cud , malina. ;) 

A tutaj taki filmik jak fale odbijają się. Przepraszam za to, że tak ręką trzęsłam ale wiatr był niesamowicie silny. ;D No i tak jakoś wyszło. Strasznie mi się to podobało, uwielbiam patrzeć na rozbijające się fale. 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.