Jak długo nie pisałam nic na blogu. Ale po prostu czasu nie miałam, muszę wszystkie posty nadrobić i takie tam. A co u mnie? W sumie to po staremu, w szkole dobrze.. w domu również. Wczoraj spędziłam bardzo miło czas z moją kochaną przyjaciółką, oby więcej takich dni! A dzisiaj kupiłam sobie białe spodenki i legginsy. Zrobiłabym zdjęcia ale niestety aparat mi się rozładował. :/ Generalnie to 31 byłam na wycieczce w Krakowie i Oświęcimiu. Było naprawdę warto tam pojechać. Może troszkę zdjęć? :D
Tak trochę nie ogarnięcie wyszłam, ale co tam. ;D I generalnie mam zamiar przefarbować się na blond. :) Nie wiem co z tego będzie no ale zobaczymy. Później pokażę wam efekty eksperymentu. ;D Również oglądałam się za okularami i nie wiem w sumie jakie sobie kupić. Strasznie podoają mi się takie jedne w New Yorkerze.. ale no jeszcze sama nie wiem czy będą mi pasować. Również myślałam nad takim modelem: 
 Co myślicie o nich ? ;D 
dobra ja spadam, taka ładna pogoda . ^^ ;**  

1 comment:

  1. ładne zdjęcie ^^
    zapraszam do mnie;
    kinga-zelka.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.