Witam. Mam trochę czasu a więc piszę do was. :) U mnie jest w miarę dobrze, chociaż szkoda że nie jest po mojej myśli. Ale no jakoś to będzie może.. Jak po tytule postu , jutro mam egzaminy! Nie chcę. :< Strasznie się stresuję, boję się że źle wypadnę na nich. Z próbnego z humanistycznych miałam 32 pkt, a z matematycznego aż wstyd się przyznać ale tylko 14... Matmy, fizyki, chemii totalnie nie ogarniam. No ale zobaczymy, może jakoś to wyjdzie. :) Trzeba być dobrej myśli do wszystkiego! 
Co myślicie o tej tuniko/sukience? Jak dla mnie jest świetna.. Tylko troszkę nie podobają mi się te dziwne marszczenia i mała kokarda. Preferowałabym coś większego! :) A jeśli chodzi o tą białą bluzkę to w miarę ładnie to wygląda. :) A tak z innej beczki, wiecie jak zrobić taką fryzurę jak ma ona na zdjęciu ? 
Przebiłam sobie język. Jestem szczęśliwa. :D Ale na razie nie wstawię zdjęcia, bo jest opuchnięty. ;P Jak mi może zejdzie to wstawię. Myślę, aby metalowe kulki zmienić na jakieś takie kolorowe. Co o nich myślicie? :) Albo na jakiś fajny napis. Ale szkoda, że tylko takie można znaleźć na allegro. :< Bo nigdzie w żadnym sklepie z napisami się nie spotkałam, chyba że źle szukałam. ;D No ale nie ważne. ;D 
Strasznie mi się to podoba!!! ♥ 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.