Poszukując skutecznego rozwiązania dla moich przetłuszczających się włosów i skóry głowy, postanowiłam wypróbować pre-szampon Osmin. Przez pewien czas obserwowałam jego działanie, aby móc podzielić się z Wami moimi wrażeniami.

Na początek, muszę przyznać, że nie zauważyłam znaczącej poprawy w dłuższym uczuciu świeżości moich włosów po użyciu tego produktu. Mimo że Osmin wydaje się dobrze oczyszczać skórę głowy, niestety efekt nie utrzymuje się tak długo, jakbym tego oczekiwała. Przetłuszczający się problem nadal pojawia się po kilku dniach od użycia, co jest trochę rozczarowujące.

Jednakże, istnieje jedno duże "ale". Po kilku tygodniach regularnego stosowania pre-szamponu Osmin, zauważyłam znaczący wzrost objętości moich włosów. To było dla mnie miłe zaskoczenie, ponieważ wcześniej moje włosy były dość cienkie i pozbawione życia. Teraz wydają się pełniejsze i bardziej bujne, co sprawia, że moja fryzura wygląda o wiele atrakcyjniej.

Co do samego produktu, jego konsystencja jest lekka i łatwa w użyciu. Pre-szampon dobrze się rozprowadza na skórze głowy i nie pozostawia uczucia ciężkości. Zapach jest przyjemny i delikatny, co również jest plusem.

Jednak chciałabym dodać, że problem przetłuszczającej się skóry głowy może być u mnie dużo bardziej złożony, dlatego też ten konkretny szampon nie sprawdził się w pełni. Może istnieć wiele różnych czynników wpływających na tę kwestię, takie jak dieta czy hormony, które mogą wymagać bardziej kompleksowego podejścia do rozwiązania problemu.

Podsumowując, pre-szampon Osmin może nie spełnić wszystkich moich oczekiwań, jeśli chodzi o kontrolę nad przetłuszczaniem się skóry głowy, ale na pewno pomógł w zwiększeniu objętości moich włosów. Dla osób borykających się z problemem cienkich włosów, warto go wypróbować. Jednak, jeśli priorytetem jest dłuższa świeżość włosów, może trzeba będzie poszukać innych rozwiązań i skonsultować się z dermatologiem.

(WSPÓŁPRACA REKLAMOWA)





2 comments:

  1. Na pewno przekonuje mnie to, że zwiększa objętość włosów.

    ReplyDelete
  2. Słyszałam o tym szamponie. Obiecująco się prezentuje.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.