Hej! 

Święta coraz bliżej... Pewnie wiele osób zastanawia się co ciekawe może kupić swoim bliskim. Ja również należę do tego grona. Co prawda ile osób tyle gustów. Najlepiej wiadomo kierować się zainteresowaniami danej osoby. Myślę, że ciekawą ofertę ma właśnie Ceneo! Bo nie dość, że mamy dostęp do bardzo dużej ilości różnych produktów to jeszcze mamy fajnie poukładane wszystko w kategorie i dodatkowo możemy zobaczyć w którym sklepie możemy dorwać prezent w najlepszej cenie. 

Zastanów się co obdarowywana osoba lubi. Wiadomo czasem może być to trudne więc dobrze jest kogoś podpytać. Ale pamiętaj, że nawet krótka rozmowa czasami może naprowadzić cię na to co właśnie ktoś chciałby otrzymać. 


Bardzo ciekawe oferty możemy znaleźć w zakładce elektronika. Może chciałbyś obdarować sam siebie? Do wyboru mamy bardzo dużo ciekawych produktów. Interesuje was zakupy nowego laptopa? Znajdziecie dużo świetnych ofert, gdzie można porównać ceny z różnych sklepów. A może chcecie obdarować kogoś kto spędza większość czasu na ćwiczeniach i przydałby się fajny smartwach? Nie ma problemu wszystko znajdziecie w zakładkach na Ceneo


Macie w rodzinie lub wśród znajomych zapalonych graczy? I taka właśnie zakładka znajduje się na Ceneo. Sama nieskromnie powiem, że uwielbiam grywać w różne gierki. Aktualnie niestety mój stary już ponad 10 letni komputer ledwo zipie to i niestety fajne gry nie pójdą. Może nie koniecznie dla innych ale możecie obdarować również siebie samych. Nowa klawiatura, myszka albo fotel? Nie ma problemu! Wszystkie produkty znajdziecie w tej zakładce. Najpopularniejsze gry komputerowe w jak najniższej cenie, też się coś znajdzie. Przyznam nieskromnie, że jest to dosłownie mini raj dla mnie i mojego męża. Jeżeli stronicie od elektronicznych gier to znajdziecie również ciekawe gry planszowe. My mamy zamiar zakupić What do you meme


Kolejna ciekawa zakładka to dla niej, dla niego i dziecka. Mamy tutaj mnóstwo ciekawych produktów, które mogą spodobać się każdej z płci jak i dla osób starszych i młodszych. Myślę, że te kategorie idealnie nadają się w kwestii prezentów na święta. Biżuteria, zegarki damskie i męskie, portfele - czyż nie brzmi to świetnie? Samej zdarzyło mi się kupować na święta portfele, zegarki i biżuterię - zawsze wspominam, że każdy był bardzo zadowolony. 

A czy wy już znaleźliście idealne prezenty dla swoich najbliższych osób? 

4 comments:

  1. Ja jeszcze nie kupiłam prezentów. Ciekawe propozycje.

    ReplyDelete
  2. Dooblo wygrywa. Rewelacyjna gra bez względu na wiek:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.