Hello everyone! 
  

   W końcu nadszedł oczekiwany przez każdego ucznia dzień - zakończenie roku. Jak fajnie jest odpocząć przez te dwa miesiące od nauki, nauczycieli i ogólnie całej szkoły. Jeśli chodzi o plany na wakacje to takich nie mam, teraz tylko w tą niedzielę albo poniedziałek wyjeżdżam do dziadków gdzie będę razem z kuzynką i innymi znajomymi spędzać czas. Być może pojawi się w tym czasie jakaś notka ale nie obiecuję, bo to różnie bywa z czasem w wakacje. Bynajmniej wpadłam na pomysł, że mogłabym zrobić jakieś filmiki wraz z kuzynką czy nawet koleżanką. Pomyślałam sobie o jakimś tagu albo 'challenge', macie może jakieś pomysły co chciałybyście zobaczyć?  Myślę, że możecie podawać propozycję, a ja kilka wybiorę z nich.


   Jutro mam w planach wybrać się na małe zakupy. Cóż mam kilka swoich must have aczkolwiek niekoniecznie na lato. Może znajdę to co chciałabym nosić tej jesieni. Aczkolwiek w sumie nie wiadomo co wpadnie mi w ręce podczas zakupów. Postaram się jutro tych rzeczy, o ile coś kupię, zrobić zdjęcia i przygotować zaplanowaną notkę która pojawi się jakoś w następnym tygodniu, gdy nie będzie mnie już w domu.


 
 

   Jak podobają się wam zdjęcia, które zrobiłam? Cóż widać, że są strasznie amatorskie gdyż w niektórych przypadkach niestety ostrość nie jest odpowiednia, ale mam nadzieję, że się wam podobają. Mam nadzieję, że podczas tych wakacji uda mi się zrobić mnóstwo świetnych zdjęć, które będę mogła wam tutaj pokazać. Mam mnóstwo pomysłów na nie, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować. A wy macie jakieś swoje postanowienia na te wakacje? 

JAKIE TEMATY ZWIĄZANE Z VIDEO TAGAMI I WYZWANIAMI MOGLIBYŚCIE MI ZAPROPONOWAĆ (MOŻECIE DAWAĆ PO KILKA PRZYKŁADÓW)

Dziękuję, że jest parę osób, które wchodzą na mojego bloga, wytrwale go czytają i zostawiają po sobie jakiś ślad w postaci komentarza - jesteście wspaniali! ♥

11 comments:

  1. udanych zakupów :)
    Moje postanowienie to pouczyć się angielskiego :) Chciałabym nauczyć się biegle mówić :D

    ReplyDelete
  2. Wakacjeee szczęściarA ;)

    Zapraszam do mnie na przegląd prasy: www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :)) Fajny post , obserwuję ! I zapraszam do nas
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mi zdjęcia bardzo się podobają :) Zachód słońca to moja ulubiona pora na wyjście z aparatem. Takie ciepłe promienie stwarzają magiczną aurę.

    ReplyDelete
  5. Fajna notka! :)

    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia są wspaniałe ♥
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam.

    ReplyDelete
  7. your posts are so cute:) i am from turkey, writin about fashion, a friend of STYLE&GLAZE blog:) do you wanna follow each other:) im waiting for your answer:)

    gamze, http://fashionfromsmyrna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful pictures, your photography is amazing. *___*

    Would you like to follow each other on Blogloving/GFC? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    ReplyDelete
  9. Ja wakacje spędze w domu, przez mój stan zdrowia :/

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    +jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny blogg ♥

    Może wpadniesz do mnie ? dopiero zaczęłam ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.