Cześć!
   Wpadłam na pomysł, że zrobię taką jakby notkę tematyczną oczywiście na mój temat. I mam zamiar napisać o moich ulubionych słodyczach, przekąskach. Mam nadzieję, że notka się wam spodoba. Ale zanim przejdziemy do niej to oczywiście jak zawsze napiszę co u mnie się ciekawego dzieje.
   Już zdecydowałam gdzie pojadę, do Łeby. Teraz tylko trzeba znaleźć jakąś kwaterę, zarezerwować miejsce i oczekiwać wyjazdu! Jak to ja oczywiście nie mogę się już doczekać aż tam pojadę. Przede mną jeszcze szykują się moje 18 urodziny. A najbliższe dni, czyli od 29 kwietnia do 13 maja - wolne od szkoły! Więc myślę, że możecie się spodziewać większej ilości notek. Zwłaszcza, że mam kilka pomysłu na ciekawe notki, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować.

Sweets


1. Pocky i Mikado - chyba są to słodycze które uwielbiam najbardziej. Pocky zamawiałam (około rok temu) ze strony: yatta , a jeśli chodzi o Mikado to chodząc po Łódzkiej giełdzie przypadkiem natknęłam się na nie na jednym ze stoisk.

2. Kwaśne żelki - w sumie wszystkie kwaśne żelki są spoko, ale zakochałam się w takich, których już nie mogę znaleźć. Czerwone podłużne, kwaśne paseczki. Ale również również wszelkie inne czerwone, kwaśne żelki. Ale również lubię inne żelki, a mianowicie jelly beans. ♥


3. Coś w czekoladzie - tak jak na przykład poniżej są orzechy w czekoladzie tak lubię właśnie wszelkie inne produkty tego typu.


4. Czekolada - bo w końcu kto nie lubi czekolady? Ja uwielbiam każdą z nadzieniem! Z karmelem, truskawkową, mleczkiem. Wszystkie są po prostu cudowne, oprócz tych gorzkich. :D

Jeśli chodzi o 'przekąski' to uwielbiam oczywiście chipsy, ale nie wszystkie smaki, a ostatnio trafiłam na takie chlebki, które również pokochałam.


A tak odbiegając od tematu ostatnio w Biedronce zobaczyłam bardzo ciekawą promocję. Mianowicie Skrzyp + masażer głowy za jedyne 10 zł, więc czemu by nie. Jak na razie minęło 12 dni od łykania tych tabletek, a kuracja trwa 45, cóż być może napiszę jakąś recenzję. Jak to kiedyś robiłam na tym blogu. Ogólnie mam zamiar wrócić do pisania recenzji, co o tym myślicie? 

 Życzę miłego dnia. ^.^

10 comments:

  1. super post :)
    zapraszam do mnie :)
    obserwujemy ?
    http://onedreamoneway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jezuniu Mikado? <3
    ile za nie placilas w tej łodzi?bo mi na nich strasznie zalezy, a u nas takich nie ma :/

    ReplyDelete
  3. Kocham jeść żelki, obojętnie jakie ale najbardziej kwaśne :))
    Świetna notka :)
    Zapraszam : uczepionamarzen.blogspot.com
    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  4. mm.. ile słodyczy! Mam podobny gust smaku xd Łeba bardzo fajna więc napewno wyjazd będzie należał do udanych.. xoxo ♥

    ReplyDelete
  5. Jadłam dwa razy Mikado,ale w polewie ciemnej czekolady.:)

    ReplyDelete
  6. Ochoty mi narobiłaś;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ii chudnij tu człowieku, jak tyle słodkości produkują :P

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.