Poszukuję kogoś kto by pomógł mi w ogarnięciu mojej szaty graficznej tego oto bloga. Bo zupełnie nie wiem co mogę zrobić aby on dobrze wyglądał. Jeśli ktoś zna się na tym, proszę pisać! :)

A ja chyba do szkoły nie idę, bo się źle czuję. Zależy, jak mi przejdzie to muszę niestety iść. :/ Ale czuję się fatalnie i jeszcze pogoda taka jakaś do bani... No nic przynajmniej jak zostanę w domu to może przeczytam Quo Vadis. Trzeba w końcu skończyć czytać to... ;D

Lista obejrzanych przeze mnie anime:
- Naruto
- Naruto Shippuuden (odcinki nadal są emitowane )
- Death Note
- Kuroshitsuji
- Kaichou Wa-Maid Sama!
- Durarara
- Angel Beats
- Danshki Koukou sei No Nichijou
- No.6
- Junjou Romantica 1,2
- Steins;Gate

A oglądam w tym czasie:
- Higurashi No Naku koro ni
- Rurouni Kenshin
- Sekai-ichi Hatsukoi
- Bleach

Jeśli polecacie jeszcze jakieś ciekawe anime, które wam się spodobało napiszcie! Z chęcią dodam do mojej listy jeszcze coś ciekawego. ;-))

O i mam dla was parę ciekawych gifów:





Gify są z tumblr. ;-))

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.