Witam! :) Wiem dawno nie pisałam, ale jakoś ostatnio czasu nie miałam. Dużo się u mnie pozmieniało i jakoś zaczęłam więcej czasu poświęcać przyjaciołom. ;) I niestety przez to, że mnóstwo czasu poświęciłam dla nich. Z moimi ocenami w szkole nie jest za dobrze. Dlatego też w końcu, będę musiała się wziąć za naukę. Zwłaszcza matematyki. A nic nie rozumiem niestety. Może jakoś mi się uda to rozkminić w co wątpię. ;) Na szczęście jest wolne, więc może jakoś ogarnę to. Nie mogę się doczekać jakiejkolwiek wycieczki szkolnej, w końcu to ostatnia klasa i chciałabym ją spędzić jak najlepiej z moją klasą! Jeszcze fajnie by było wyjechać w tygodniu w którym będę miała urodziny. ;D A są już coraz bliżej, bo 18 maja! :) Hmm.. a jeszcze nie wiem co chcę dostać. Na pewno coś ciekawego wymyślę. ;) I chciałabym w końcu wakacje, aby móc się przefarbować i kupić sobie doczepiane włosy. ;) Myślę czy zostać blondynką czy czarnulą. ;) Ale to już się zobaczymy co moja mama na ten temat będzie myślała. Bo ona za pewnie się nie zgodzi ani na to ani na to. ;) No ale trzeba spróbować. Bardzo, ale to bardzo mi się podobają włosy tej dziewczyny na zdjęciu. ;) Chciałabym takie mieć, ale że są takie kolorowe to oczywiście mama nie wyrazi zgody na nie. ;) Może kiedyś uda mi się ją jeszcze namówić na nie. ;) Generalnie mam ochotę porobić sobie zdjęcia.. ale jakoś nigdy nie mam czasu i nie mam z kim wyjść na sesję. ;] Zresztą ostatnio jakoś nie ogarnięcie wyglądam. ;D Więc pewnie sesja nie byłaby za ciekawa. :) A wy gdzieś jedziecie na wakacje? :D Hmm.. bo ja może nad morze ale to nie jest jeszcze pewne. No i jeszcze do dziadków i myślałam o Bułgarii z koleżankami i jeszcze żeby wyjechać do przyjaciółki do Londynu.. ale nie wiem czy aż tyle kasy będę miała. :] Zobaczymy co będzie się bardziej opłacało Bułgaria czy Londyn. :) Hmm trochę się rozpisałam. ;D Nie wiem czy to dobrze czy źle.. ale no tam. Generalnie mam całkiem fajne cienie. ;P Może się nimi pochwalę w następnej notce. ;) Dobranoc! :* 

1 comment:

  1. Zapraszam do udziału w konkursie, który odbywa się u mnie na blogu!
    Do wygrania wysokie, żółte szpilki :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.